וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב יוצאת לגיבושון

לי בוץ

17.7.2007 / 21:08

האדומים מתכוננים ליציאה למחנה האימונים מחר ומדווחים על אווירה טובה באימונים. דוס סנטוס, שנחת אתמול, יצטרף למסע

הפועל ת"א ערכה הבוקר (שלישי) את האימון האחרון שלה בוולפסון לפני היציאה למחנה האימונים באוסטריה מחר. פרט לרמי דואני, שנוטל אנטיביוטיקה בעקבות טיפול שיניים שעבר, סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של המאמן גיא לוזון באימון, כולל ברוך דגו ודני בונדר, שנעדרו ממשחק האימון אתמול נגד בני לוד בעקבות פציעות. דגו, שסבל מהתכווצות בשריר האחורי, ובונדר, שסבל מכאבים במפשעה, חשו שיפור במצבם ערכו, כאמור, אימון מלא.

מחר אחר הצהריים ימריאו חניכיו של גיא לוזון לאוסטריה, שם יקיימו ארבעה משחקי אימון בעשרה ימים. במשחק הראשון, שיתקיים ביום שבת, ייפגשו האדומים את קבוצת סיגמה אולמוץ הצ'כית, כשביתר המשחקים יפגשו את סלביה סופיה מבולגריה, אולימפיאקוס ניקוסיה מקפריסין ופלימות' האנגלית.

האווירה בקרב השחקנים לקראת ההמראה לאוסטריה טובה והאדומים מצפים כי המחנה יוסיף לגיבוש הקבוצתי. "הרבה שחקנים עזבו אותנו והגיעו שחקנים חדשים, כך שלוקח לנו קצת זמן להתחבר", הסביר היום אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "אבל עדיין האווירה באימונים מצויינת ואנחנו מאמינים שאחרי המחנה נרגיש עוד יותר טוב ביחד". על המאמן החדש, ממנו הספיקו השחקנים להתרשם כבר מספר שבועות, אמר אותו שחקן: "גיא הוא אחלה מאמן. צוחקים עלינו על כך שכל הזמן אנחנו אומרים שהוא גבר, אבל הוא באמת כזה".

הבלם הברזילאי, גבריאל דוס סנטוס, שנחת אתמול בישראל, יצטרף לקבוצה במחנה האימונים למרות שטרם חתם על חוזה באופן רשמי. גם מסאי דגו הפצוע, שאמור לחזור לאימונים רק במהלך העונה הבאה, יטוס עם הפועל לאוסטריה, וזאת על מנת שירגיש חלק מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully