וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבדים: "לא נקבעו משחקי אימון מול ישראל"

שגיא ניר

18.7.2007 / 10:17

מנהל נבחרת שבדיה לא מבין מדוע באיגוד הכדורסל זועמים על ביטול מפגש הנבחרות. שרף שיחרר את איתן ויעקוסי ממשחקי ההכנה של הנבחרת

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) את האימון המסכם לפני היציאה למשחקי האימון בבולגריה. בסיום האימון, שיחרר המאמן צביקה שרף את אור איתן ומושון יעקוסי, שיחזרו לאימונים עם חזרת הנבחרת ארצה בתחילת השבוע הבא.

באימון לקחו חלק ליאור אליהו, המתאושש מהמחנה של יוסטון רוקטס, וארז מרקוביץ' שהחמיץ את אימון אתמול. מחר תטוס הנבחרת לבולגריה שם תקיים שלושה משחקי אימון, שניים מול בולגריה ואחד מול מקדוניה. אחרי ביטול העגעתה של נבחרת שבדיה לארץ, מדובר על שלושת משחקי האימון היחידים המתוכננים לנבחרת לפני משחק הפתיחה של טורניר הזדמנות האחרונה, בשמונה באוגוסט בדנמרק.

סגל השחקנים לנסיעה:
דרור חג'ג', יותם הלפרין, רביב לימונד, ג'רון רוברטס, מאיר טפירו, מורן רוט, גיא פניני, מתן נאור, משה מזרחי, ליאור אליהו, עמית תמיר, יניב גרין, ארז מרקוביץ', עידו קוז'יקרו.

"לא נקבעו שום משחקי אימון נגד נבחרת ישראל" (ורד כהן, הארץ)

איגוד הכדורסל הודיע שלשום (שני) כי נבחרת שבדיה ביטלה שלושה משחקי אימון שהיתה אמורה לקיים נגד ישראל בסוף החודש. יו"ר האיגוד, ירמי אולמרט, טען כי השבדים "לא סיפקו שום סיבה לביטול", אולם מסתבר כי לשבדים יש גרסה שונה לחלוטין להשתלשלות העניינים.

"לא נקבעו שום משחקי אימון בינינו לבין נבחרת ישראל", הצהיר אתמול מנהל הנבחרות השבדיות, פר שלמאן. "נכון שדיברנו על כך בחודש מארס, אבל לא נקבע בינינו שום דבר על משחקים".

אבל באיגוד הישראלי טוענים שאתם ביטלתם את הגעתכם.

"אני מאוד מצטער ועצוב לי לשמוע שזה מה שהם טוענים, אבל לא קבענו שום דבר על הגעה למשחקים בישראל. אני לא מבין איך הם הגיעו למסקנה שאנחנו מגיעים. לנבחרת שבדיה הבוגרת מתוכננים בכלל משחקים מול פינלנד וליטא".

במלים אחרות: השבדים טוענים כי מישהו באיגוד שכח לשלוח פקס או מייל כדי להזמין אותם ארצה רשמית, שלא לדבר על סיכום פרטי ההגעה. שלמאן, ששוהה בימים אלה בליטא עם נבחרת הנוער של שבדיה, סיפר כי אנשיו הופתעו מאוד לקבל שלשום פנייה מהאיגוד הישראלי. "פתאום קיבלנו פקס, בו שאלו אותנו מאיגוד הכדורסל הישראלי: 'מדוע לא אישרתם עדיין את ויזות הכניסה לשחקנים שלנו?'. מאוד הופתענו, אפילו לא היינו בטוחים על איזו נבחרת הם מדברים - הבוגרת או הנוער. ישר שלחנו בחזרה פקס, העמדנו את האיגוד על טעותו והבהרנו שלא נקבע שום דבר". עם כל הכבוד לקול הזעקה שהרימו באיגוד בכדי שהשחקנים יתייצבו, נראה שנשכח פרט חשוב אחר: לדאוג שהם גם יוכלו להתכונן כראוי בעזרת משחקי אימון.

למנהל הנבחרות השבדיות יש עצה ידידותית: "אני לא מאשים אף אחד, אבל אנחנו תמיד בקשר רציף עם נבחרות אחרות שאנחנו במגעים עימן. בכדי למנוע מקרים מצערים כאלה ואי הבנות, צריך להתקשר לאשר. לא קיבלנו טלפון מאז השיחה במארס, ופתאום הופתענו לקבל את הפקס כשבעצם לא נקבע שום דבר. לא אמרנו שנגיע ולא אישרנו הגעה. נוצרה אי הבנה והמצב מאוד מתסכל. אני מצטער מאוד אם מאשימים אותנו שביטלנו, זה לא נכון".

אולמרט קיבל בכעס את הטענות של שלמאן. "אני דוחה בשאט נפש את ניסיונות ההתחמקות של השבדים", אמר אמש. "היה סיכום לקיום משחקי אימון. המזכירה הראשית של האיגוד התקשרה בשבוע שעבר אל מישהו בשם קלמאן, שהחל לטעון פתאום כי הוא שלח במארס פקס על ביטול. לא הגיע אלינו שום פקס על ביטול. הוא לא שלח עותק כשביקשנו, ומאז נעלמו עקבותיו. האם זה נשמע הגיוני שהכנו את כל הסידורים הנדרשים כמו בית מלון ואירוח הטורניר בלי שום בסיס?".

עדכון ראשון: 20:23, 17/07/07
עדכון אחרון: 10:17, 18/07/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully