וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר הקפיא את חיזוקה של מכבי נתניה

אריק רחמיאן

17.7.2007 / 17:16

בעלי הקבוצה הורה להפסיק לעת עתה את החיפושים אחרי זרים ובעיקר בעמדת החלוץ. אופיר חיים ביקש להשתחרר להפועל באר שבע

בעליה של מכבי נתניה, דניאל יאמר, החליט באופן מפתיע להקפיא את כל ההשקעות לחיזוק הקבוצה ובשלב זה הורה הבעלים להפסיק את כל ההתקשרות עם סוכנים אשר מציעים לקבוצה שחקני חיזוק ובעיקר חלוצים. ההוראה הזו בעייתית במיוחד מכיוון שבעמדה זו זקוקה נתניה לחיזוק הדחוף ביותר אחרי שיחרורו של מוסא סאנוגו.

ההוראה של יאמר הגיעה למרות בקשותיו של המאמן ראובן עטר להתחזק לפני יציאת הקבוצה למחנה אימונים על מנת שיוכל להכינה כראוי לקראת המאבקים בגביע אופ"א. כזכור בנוסף לסאנוגו שוחררו מהקבוצה ישראל זוויטי, דודי פדלון, שי בירוק אבישי ז'אנו ובמקומם לא הגיעו מחליפים ראויים.

במקומם של מזואה אנסומבו ואורי אוזן הוחתמו מאוריסיו סוליס וקלמי סבן. כמו כן הוחתם סבסטיאן רוזנטל שבשלב זה מעמדו מעורער וכלל לא בטוח שישאר בקבוצה, שכן על פי גורמים בצוות המקוצעי אם השחקן לא ישיל את הקילוגרמים הנדרשים ממנו במהלך מחנה האימונים, עטר צפוי לשחררו מהסגל. החתמתם של מעוז סמיה וחן עזרא נחשבת בנתניה כהשקעה עתידית ולא בטוח שהם ישחקו העונה בקבוצה. כעת נשאלת השאלה האם מכבי נתניה מוכנה למפעל האירופאי ומעבר לכך, האם הקבוצה שסיימה במקום השני בליגה, לא תילחם על חייה בליגה בעונה הקרובה.

מכבי נתניה פירסמה הערב הודעה שבה נאמר בין היתר בשמהלך מחנה האימונים יתקיים דיון עם הבעלים על נושא חיזוק הקבוצה ועטר עצמו אמר בהקשר להקפאת החיזוק: "במהלך התקופה האחרונה נושא חיזוק הקבוצה הוקפא והבעלים ביחד עם ההנהלה והצוות המקצועי יקיימו במהלך מחנה האימון ישיבה בה יחליטו אם הקבוצה תתחזק".

הודעת הקבוצה בעצם סותרת הודעה קודמת שבה פירסמה נתניה על כך שבמהלך מחנה האימונים שבו תקיים הקבוצה, בו ייערכו ארבעה משחקי אימון, יבחנו שחקנים מועמדים.

חיים ביקש להשתחרר

נתניה, המקיימת יום אימונים מרוכז במלון דן קיסריה, ערכה הבוקר אימון, במהלכו נטש הבלם אבי סטרול את המשטח, כשהוא מתלונן על מתיחה בשריר התאומים. סטרול טופל על ידי הצוות הרפואי וצפוי להיעדר לפחות ביומיים הקרובים.

לוואלה! ספורט נודע כי אמש נערכה שיחה בין עורך דינו של אופיר חיים, שחר בן עמי, לבין נשיא המועדון עו"ד גיל לב. בן עמי ביקש לבדוק האם מכבי נתניה מוכנה לשחרר את חיים לטובת הפועל באר שבע, שכאמור, מעוניינת בשירותיו. תשובתו של גיל לב הייתה שלילית וחד משמעית.

בסביבתו של השחקן אומרים: "יש לאופיר הזדמנות בלתי רגילה לשדרג את חוזהו באופן משמעותי ורואים שהוא מתלבט מאוד. כמה שנים עוד נותר לשחקן בגילו לשחק? הוא חייב לחשוב על עתידו הכלכלי. ראוי שילמדו בנתניה כיצד אשדוד נהגה במקרה יניב אלול, שגם הוא היה תחת חוזה". לראשי מכבי נתניה ברור שהם יתקשו לעמוד בפני השחקן, אך כרגע מכבי נתניה, שמשוועת לצרף חלוץ, תעשה הכל כדי למנוע את שיחרורו של חיים.

לעמדת המגן השמאלי צפוי להצטרף מחר מעוז סמיה, שחקנה של היורדת הטרייה, הפועל פתח תקווה. סמיה חתם על חוזה לשלוש עונות בקבוצה. הצעיר, המתופקד בדרך כלל כבלם, משחק גם כמגן שמאלי, וזוהי בדיוק הסיבה שבגללה המאמן ראובן עטר מעוניין בו, כמחליפו של דודי פדלון, שעזב את הקבוצה.

דדי בן דיין מוסיף להיעדר מאימוני הקבוצה וערך היום טיפולים. מאוחר יותר, שחה בן דיין בבריכת המלון כחלק מהטיפול הפיזיותרפי שניתן לו. לפני הצהריים שוחחו אנשי הצוות המקצועי והרפואי עם בן דיין, שיחה שבסופה הוחלט כי המגן יחזור מחר לאימוני הקבוצה ויעשה זאת בשלבים כדי לא לסכנו. המטרה היא להכשיר את בן דיין לקראת משחקי גביע אופ"א בחודש הבא.

השחקנים זכו למנוחת צהריים בחדריהם ובערב ישובו לאימון נוסף. מחר תקיים מכבי נתניה משחק אימון בשעה 11:00 עם קריית שמונה במלון דן קיסריה. בשישי תקיים משחק נוסף מול הכח עמידר- רמת גן.

בימים הקרובים צפויים שחקני הקבוצה והצוות המקצועי לערוך מדידות לחליפות ייצוג עימם ייצאו למסעם האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully