וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן כבר מוכן לסנטה קולומה

לי בוץ

17.7.2007 / 16:07

מאמן מכבי ת"א גיבש את ההרכב באופ"א מול האנדוראים: מישאלוב יחליף בהגנה את יחיאל, ייני וז'אן צפויים לפתוח בקישור, קמנאן בחוד

מכבי ת"א עזבה הבוקר (שלישי) את העיר מירלו בהולנד, שם קיימה בשבוע וחצי האחרונים את מחנה האימונים שלה. הצהובים ימריאו בשעות הערב לברצלונה, לאחר שטיסתם נדחתה משעות הבוקר, ומשם ימשיכו באוטובוס לאנדורה לקראת המשחק באופ"א נגד סנטה קולומה. חניכיו של אלי כהן יקיימו אימון אחד בלבד באנדורה מחר בערב, באצטדיון בו יתקיים המשחק, אך נראה כי המאמן כבר גיבש פחות או יותר את ההרכב שצפוי לפתוח ביום חמישי.

כהן יחסר במשחק את אבי יחיאל, שמחלים בארץ מארתרוסקופיה שעבר בברכו, כשמי שאמור להחליפו במרכז ההגנה הוא הקשר מושיקו מישאלוב. שני בלמי הרכש החדשים של הקבוצה, עוז יפרח ואביב חדד, ימתינו להזדמנות על הספסל. בקישור האחורי צפויים לקבל את הקרדיט שרן ייני וליאור ז'אן, כשאת הקישור ההתקפי ישלימו הקפטן אבי נמני, יניב עזרן ועומר פרץ, כשיאניק קמנאן יפתח בחוד. יוסי שבחון, שממשיך לערוך אימונים אישיים עם מאמן הכושר, איציק בן מלך, בספק למשחק.

באימונים האחרונים של הקבוצה, העביר כהן לשחקנים דגשים לקראת המשחק מול האנדוראים, וביקש משחקניו שלא לזלזל ביריבה, שעל הנייר נחשבת לנחותה בהרבה מקבוצתו. "מחנה האימון לא היה מחנה כמו שבדרך כלל מקיימים אותו", אמר כהן לאתר הרשמי של מכבי ת"א, "בגלל התהליך המקוצר נדחסו כמויות אימונים שבדרך כלל היו מתפרשים על פני חודש וחצי של הכנה. לאור האילוצים של שחקני נבחרות בכמות גדולה היינו חייבים לתת לשחקנים מנוחה, ולדחוס את המחנה לפרק זמן קצר מאוד".

לקראת המשחק מול סנטה קולומה אמר כהן: "אני מקווה שנעשה תוצאה טובה על מנת לעשות את ההשלמות של הכושר הגופני במשך השבוע הקרוב שלאחר המשחק. לגבי המשחק עצמו, אנחנו משחקים נגד קבוצה לא מוכרת, אומנם מדרג נמוך מאיתנו, אך אסור לזלזל ולהקל ראש. נבוא דרוכים וממוקדים, המשחק תלוי יותר בנו למרות היריב האלמוני".

קשר מכבי חיפה בשנתיים האחרונות, רביד גזל, ששוחרר הבוקר ללא תמורה מקבוצתו, מתקרב למכבי ת"א. גזל, שסיכם עקרונית את תנאיו במועדון הצהוב, מחזיק בכרטיס השחקן שלו ולכן יכול לחתום במכבי כשחקן חופשי. ביום שישי, לאחר חזרתם של הצהובים ארצה ממשחק גביע אופ"א מול סנטה קולומה באנדורה, צפויה פגישה בין הקשר לבין ראשי מכבי ת"א במהלכה ייסגרו הדברים לכאן או לכאן.

בסביבתו של גזל, שמבוקש גם על ידי הפועל כפ"ס, סיפרו כי הוא נחוש להגיע לקרית שלום, כשמנגד, הצהובים מכחישים כי סיכמו עם השחקנים את תנאיו. "מכבי לא תפנה לשחקן תחת חוזה", הבהיר היום גורם במועדון. "אבל עכשיו שרביד שחקן חופשי, זה סיפור אחר". במקביל ממשיכים בקבוצה לחפש שחקן זר על המשבצת של גזל, כשנעשים מאמצים רבים להחתים את קשר אולימפיאקוס, מילוש מאריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully