וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

31 נגד עשרת אלפים

אסף שקד ולי בוץ

17.7.2007 / 19:29

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות הודיע לבית”ר: תרחיקו 31 מתפרעים או שתענשו במשחקים ללא קהל. הושג סיכום עם חלוץ זר

דיין בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, עורך דין דוד לב, חייב היום (שלישי) את בית"ר ירושלים לוודא כי 31 המתפרעים שנעצרו על ידי המשטרה מחוץ לאצטדיון וינטר במשחק הקבוצה מול הפועל תל אביב בעונה החולפת, לא יהיו נוכחים ב-4 משחקי הליגה הביתיים הראשונים בעונה הקרובה, אחרת תרצה הקבוצה עונש של קיום 2 משחקי ליגה ביתיים ללא קהל.

לב כתב בהחלטתו: "הנאשמת תשלם קנס בסך 20,000 שקלים ותקיים שני משחקי ליגה ביתיים ברדיוס ללא קהל או שתמנע מ-31 המתפרעים שברשימה מלהיות נוכחים ב-4 משחקים ביתיים ראשונים בליגה.

"אי לכך אני קובע כי אם הנאשמת תמנע מ-31 המתפרעים, שנעצרו ע"י המשטרה, ששמותיהם פורטו בדו"ח המשטרה שנמסר לי ומופיעים ברשימה הרצופה להחלטתי זו, מלהיות נוכחים ב-4 משחקי ליגה ביתיים ראשונים, בעונה הקרובה, תהווה פעולה זו ריצוי עונש הרדיוס ללא קהל והנאשמת תהיה פטורה מלקיים עונש זה".

לאחר חודש וחצי של חיפושים, סיכמה אמש (שני) הקבוצה עם חלוץ זר שצפוי להצטרף מיידית למחנה. השם עדיין שמור אצל ראשי הקבוצה, וטרם ברור אם החלוץ יצטרף למחנה האימונים באוסטריה, או שיגיע ישירות לישראל. "כרגע אין באפשרותנו לפרסם את שם השחקן", סיפר גורם בכיר במועדון, "אבל אחרי תקופה ארוכה אני יכול לבשר שסוף סוף הגענו לסיכום עם חלוץ זר. אני מאוד מקווה שנחתום איתו כבר בזמן הקרוב, ושהוא יצטרף באופן מיידי למחנה האימונים. כל עוד לא תהיה חתימה, איננו יכולים לפרסם את שמו".

כמו שהדברים נראים כעת, החלוץ שסיכם בקבוצה הוא לא אחד מהשניים שהיו מועמדים לאלופה, אמיל אנגולוב ואנדרס מנדוסה. הראשון סיכם בהפועל ת"א ויצא איתה למחנה האימונים באוסטריה. החלוץ הפרואני מנדוסה, התבטא ביממה האחרונה כמי שלא מעוניין לבוא ולשחק בישראל, אך יתכן כי דבריו היו בבחינת ספין תקשורתי, והוא השחקן שסיכם בקבוצה.

"אני מקווה שהתשובה של בית"ר תהיה חיובית"

בית"ר ירושלים נכנסה ליומה השלישי במסגרת מחנה האימונים שהיא מקיימת באוסטריה, ומי שהפך לשיחת היום בקבוצה הוא השחקן מילובאן מירסוביץ'. אמש חלה תפנית קטנה במו"מ עם בשחקן, ולאחר נתק של מספר ימים, יצרה בית"ר ירושלים קשר עם סוכנו ועידכנה אותו כי מחר היא תחליט סופית אם היא מעוניינת בו לעונה נוספת, או שמא היא מוותרת על שירותיו.

"אני מאוד רוצה לחזור ולשחק בבית"ר", אמר היום מילובאן מירוסביץ' לבית"ר.נט, "אני מאוד מקווה שהתשובה תהיה חיובית כי אני מאוד רוצה לחזור לבית"ר, ולשחק עם החברים שלי. אני משתגע כאן בצ'ילה ועצוב לי לראות את הקבוצה מתאמנת במחנות אימונים בלעדי". גורם בכיר בבית"ר התייחס להחלטה הצפויה לגבי מירוסביץ': "עד עכשיו היינו עסוקים בלהחתים חלוץ לקבוצה, כעת לאחר שמצאנו חלוץ מתאים, אנחנו יכולים להתפנות ולהתעסק בנושא של מילו".

היעדרותו של הצ'יליאני בולטת מבחינת המרקם החברתי של הקבוצה, ומספר שחקנים דוגמת דרק בואטנג, מיכאל זנדברג וגל אלברמן, הביעו געגועים לחברם. אתמול במהלך האימון פנה דרק בואטנג למנהל הקבוצה מנחם נידם ושאל אותו היכן מילו. נידם ענה כי מירוסביץ' דורש הרבה כסף, אך בואטנג שנמצא בקשר עם הצ'ילאני השיב: "זה לא נכון, הוא רוצה את אותו הסכום, תביאו אותו כבר לכאן".

"אני לא מבין למה לא מביאים את מילו לבית"ר", התבטא בואטנג בנושא בפני לבית"ר.נט, "מילו הוא שחקן טוב שמוסיף לנו הרבה, אני נהנתי מאוד לשחק איתו, ואני לא מבין למה לא מביאים אותו בחזרה. אני מקווה מאוד שבסוף יחליטו להביא אותו, כי הוא מאוד חסר לנו כאן".

לאחר הניצחון אתמול 1:2 על ושאש הבולגרית, חזרה הבוקר הקבוצה להתאמן תחת חום כבד של 37 מעלות. יצחק שום שלא היה מרוצה מהיכולת שהציגו השחקנים, התעכב באימון על דגשים טקטיים לקראת משחק האימון שיתקיים מחר מול לבסקי סופיה, מפגש שבהחלט יהווה אינדיקציה טובה לגבי יכולתה הנוכחית של הקבוצה.

"לא שיחקנו כמו שאנחנו רוצים להיראות", אמר מיכאל זנדברג לבית"ר.נט יום לאחר הניצחון על ההונגרים, "כרגע מבחן התוצאה הוא לא מה שחשוב אלא הדרך בה אנחנו משחקים ולמרות שניצחנו אתמול, אנחנו צריכים להשתפר עוד הרבה לקראת המשחק מול קופנהאגן. מחר יש לנו משחק מול לבסקי סופיה שזה יהיה משחק ברמה גבוהה שבו מבחן התוצאה יהיה חשוב- בעיקר לאור העובדה שסופיה היא אלופת בולגריה, ונמצאת ברמה גבוהה מעל שאר הקבוצות שפגשנו עד כה".

בבית"ר עושים את כל המאמצים על מנת להכשיר את שמעון גרשון וברק יצחקי למשחק מול קופנהאגן במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. יצחקי שמחלים מהניתוח שעבר בראשו וגם מפציעה קלה בכתף, צפוי להחמיץ את המשחק מול לבסקי סופיה, והוא עורך אימונים אישיים עם מאמן הכושר דרור שמשון. בינתיים מי שתופס את מקומו בהרכב הוא החלוץ חן עזריאל. גם שמעון גרשון שמחלים מהניתוח שעבר לפני כחודש עדיין לא כשיר במאת האחוזים, והוא צפוי להשתלב רק במהלך המשחק ולא לפתוח בהרכב.

עדכון ראשון: 17.7 15:22
עדכון אחרון: 17.7 19:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully