וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'יולי בדרך לרומא

17.7.2007 / 14:16

חלוץ ברצלונה יחתום ל-3 שנים בשורות הג'יאלורוסי, ולפי ה"מארקה" מילאן תגיש הצעה על אטו. הקטור קופר מסמן מטרות בבטיס

לודוביק ז'יולי ישחק ככל הנראה בשלוש העונות הקרובות ברומא. החלוץ, שאף אחד מאוהדי ברצלונה לא הופתע כשעזב את הקבוצה בה מיעט לשחק בעונה החולפת, כבר הצהיר בעבר על שאיפתו לשחק בסרייה A. ז'יולי שיחק 6 שנים בשורות מונאקו הצרפתית, ועבר לברצלונה בשנת 2004. שני המועדונים סיכמו על העברתו של הצרפתי, ובימים הקרובים השחקן צפוי לחתום, ולחזק את התקפתו של לוצ'יאנו ספאלטי.

ז'יולי הוא לא השחקן היחיד של ברצלונה שעשוי למצוא עצמו בארץ המגף. מילאן רוצה לחדד את שפיץ ההתקפה, והיום (שלישי) פירסם ה"מארקה", כי אלופת אירופה תגיש לברצלונה הצעה על סמואל אטו. לפי העיתון הספרדי, בימים הקרובים יגיע נציג של מועדון הפאר האיטלקי לברצלונה ובידיו כסף עבור החלוץ הקמרוני.

במידה שהצעתה של מילאן תתקבל, היא עשויה להקל על כאב הראש ההתקפי של מאמן בארסה, פרנק רייקארד, שרכש לאחרונה את תיירי הנרי. מנכ"ל מילאן, אדריאנו גליאני, הצהיר כי קבוצתו רוצה להנחית שם גדול אחד מתוך חמישה במילאנלו, והמועמדים הנוספים הם דידייה דרוגבה (צ'לסי), רונאלדיניו (ברצלונה) , אנדרי שבצ'נקו (צ'לסי) ואלכסנדר פאטו הברזילאי.

"אני רוצה להחזיר לבטיס את המנטליות הווינרית"

מאמנה הטרישל ריאל בטיס, הקטור קופר, סימן את המטרות אותן הוא שואף להשיג עם קבוצתו החדשה, שניצלה בעונה שחלפה מירידה לליגה השנייה בספרד. "אני רוצה להחזיר לבטיס את המנטליות הווינרית", אמר הארגנטינאי במסיבת עיתונאים, "יש כאן שחקנים מצויינים ומוכרים". קופר, שאימן בין 2004 ל-2006 את מאיורקה, הודיע לאוהדים איזו קבוצה הם צפויים לראות בעונה הקרובה. "נציג מנטליות חזקה, קבוצה עקשנית שתמיד שואפת לניצחון, והכי חשוב זה שנדע להתגבש בינינו".

אחרי העונה הקשה שעברה על המועדון מסביליה, קופר מודע לזה שה"וורדיבלאנקוס" צריכים הרבה יותר משאפתנות כדי לא להיקלע שוב למאבקי התחתית. "נמשיך להתחזק לפני תחילת העונה", הוסיף המאמן בן ה-51, "טענתי את הסוללות בשנת החופש שלי, עכשיו אני מוכן לאתגר החדש שלפני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully