וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ז'יינליין לא ישחק במילווקי"

17.7.2007 / 13:22

הילד עוד לא קלע סל ב-NBA, אבל קבוצתו הסינית יודעת מה טוב לו וממשיכה לשגע את הליגה. בעלי הוולבס: "גארנט רוצה להישאר"

זה התחיל בדיבורים מעומעמים, ועכשיו זה עבר להצהרות רשמיות. קבוצתו הסינית של יי ז'יינליין, הנמרים של גואנגדונג, הכריזה שהשחקן "בטוח לא ישחק" במילווקי, כך פורסם הבוקר (שלישי) בתקשורת הסינית.

עוד לפניי הדראפט הבהירו ראשי גואנגדונג לבאקס שאל להם לבחור את הסיני, ואף מנעו מהם אפשרות לצפות בו. אחרי שנבחר הם החלו להפעיל מכבש לחצים, מתוך כוונה שיישלח לעיר בה יש יותר מ-1,200 הסינים שמתגוררים במילווקי, כמו גם שוק תקשורתי גדול יותר. אולם לפי הטייגרס, זו אינה הסיבה לכך.

"בתקשורת פורסם שזה בגלל שיש מעט מאוד סינים במילווקי, ושההתפתחות השיווקית שלו תיפגע, אולם זה לא נכון", אמר ראש הקבוצה צ'נג האיטאו. "אנחנו רוצים למצוא לו קבוצה שתאפשר לו לגדול כראוי, וזו הבעיה".

בימים האחרונים הביעו ראשי הקבוצה הקודמת של יי תסכול מחוסר יכולתו של סוכנו, דן פייגן, למצוא לשחקן קבוצה אחרת שתארגן טרייד עם הבאקס. המועדון, מצידו, שב והצהיר כי אין לו כל כוונה לוותר על הכשרון העולה.

ביקורות רבות נשמעו בארה"ב על הגורמים המסחריים שקובעים את עתידו של השחקן, טרם קלע נקודה בליגה. נדמה שהפרשה הזו רק תגביר את הביקורת על כל מה שסובב את הילד.

אז מה עם גארנט?

גבירותיי ורבותיי, מהפך? בעלי מינסוטה טימברוולבס, גלן טיילור, התייחס היום (שלישי) לכל הרחש בחש סביב קווין גארנט, אבל לטענתו האולסטאר דווקא רוצה להישאר במדינת 10,000 האגמים.

"בעבר היו קבוצות שפנו אלי בבקשה לטרייד עליו ואינ רק אמרתי שאנחנו לא מעוניינים", אמר טיילור, "אבל הפעם החלטתי להיות יותר מעורב ולבדוק אם יש עסקה הגיונית. דיברתי עם קווין ואמרתי לו שכנראה נביא שחקנים צעירים יותר. הוא אמר 'לא נראה לי שתהיה לי בעיה לשחק עם החבר'ה האלה'. אמרתי לו שהוא כנראה ישמע הרבה שמועות על טרייד עליו, אבל הוא אמר שהוא לא שינה את דעתו ושהוא רוצה להישאר".

מיאמי עדיין מחכה לוויד

על אף שדווין וויד הצהיר כי ההשתקמות מהניתוחים שעבר בכתפו ובברכו נעשית בקצב משביע רצון, נראה כי ה-MVP של סדרת גמר 2006 לא יהיה כשיר לפתיחת האימונים של מיאמי בתחילת אוקטובר.

"אני אחד שמחלים במהירות", אמר וויד, "אבל הרופא שלי רוצה לוודא שאני בריא לגמרי, כדי שלא אסכן את הבריאות שלי וכדי שלא אאלץ לעבור את אתו תהליך".

וויד עבר את הניתוח ב-15 במאי. ההחלמה מהפציעה בברך דורשת בדרך כלל החלמה של שלושה חודשים, אבל ההתאוששות מהניתוח בכתף - אותה פרק בחודש פברואר וגרמה לו להחמיץ 23 משחקים - בדרך כלל אורכת לפחות חצי שנה בטרם היא מחלימה לגמרי.

"זה לא משהו שקורה בן לילה, קשה לתת לכל הצד השמאלי שלך להחלים", אמר וויד, שהסביר למה במיאמי לחוצים מכל שכוכבם לא יפתח את העונה.

ההיט, עדיין בטראומה מהסוויפ מול שיקגו בפלייאוף, שוקלים לצרף לסגל גם את סטיב פרנסיס, ברווין נייט, ג'נארו פארגו וסמוש פרקר. או במילים אחרות: מצוקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גם מו וויליאמס אוהב כסף

מו וויליאמס, כפי שפורסם, נשאר במילווקי, אחרי שסיכם באופן עקרוני עם קבוצתו תמורת 52 מיליון דולר לשש שנים. "אחרי שהעיר הזו העניקה לי אהבה במשך שלוש שנים", אמר וויליאמס, "הרגשתי מחויב לבלות את שאר הקריירה שלי כאן".

ובכן, וויליאמס בן ה-24 מדבר על אהבה, אבל אלונזו מורנינג ומיאמי טוענים שבמקרה שלו זו פחות אהבה למילווקי, אלא יותר אהבה לכסף. מורנינג אמר שוויליאמס חזר בו מסיכום עם ההיט, אך סוכנו של השחקן הכחיש זאת.

בלינלי חתם בגולדן סטייט

גולדן סטייט ווריורס החתימה את הגארד מרקו בלינלי, הגארד של בולוניה בעונה שעברה, שנבחר על ידי הקבוצה במקום ה-18 בדראפט האחרון. בלינלי, בניגוד לאליהו, הרשים מאוד בליגת הקיץ בלאס וגאס, שם העמיד ממוצעים של 23 נקודות בארבעה משחקים, כולל 37 נקודות מול ההורנטס.

* רוד ת'ורן, נשיא הניו ג'רזי נטס, סיפר כי בליל הדראפט הוא דחה "עסקאות מעניינות מאוד", כדבריו, שהציעו לו להעביר את ג'רמיין אוניל לנטס תמורת ריצ'רד ג'פרסון, ננאד קרסטיץ' וג'ייסון קולינס. "עכשיו זה גמור", הכריז הנשיא.

אטקינס יביא אליפות לנאגטס?

דנבר החתימה את הגארד צ'אקי אטקינס, ימים ספורים אחרי שאיבדה את סטיב בלייק, שחזר לפורטלנד.

בעונה האחרונה אטקינס העמיד ממוצעים של 13.2 נקודות ו-4.6 אסיסטים במדי ממפיס, השנה השנייה בטיבה בשמונה שנותיו בליגה. אולי בגלל זה הוא באופוריה ושלף את הציטוט האופטימי: "אני מצפה בקוצר רוח להצעיד את דנבר לאליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully