וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיזהרו, היאנקיז בסביבה

17.7.2007 / 11:44

ניו יורק קצרה ניצחון רביעי בחמישה משחקים, 4:6 על טורונטו. גבארד מבוסטון השתיק את הרויאלס 0:4, הדודג'רס ממשיכים ללהוט

ניו יורק יאנקיז - טורונטו 4:6

איך יודעים שהיאנקיז בתקופה טובה? כשקיי איגאווה עומד על הגבעה, כרגיל לא מצליח לנצח, סקוט פרוקטור כרגיל מחריב לו את היתרון ומריאנו ריברה (כרגיל) שומר. אלכס רודריגז חבט להומר בן שתי ריצות, ה-32 שלו העונה, מידי ג'וש טאוורס ועשה את ההבדל. גם הידקי מאטסוי ורובינסון קאנו ירו רחוק, כשטרוי גלאוס עושה זאת פעמיים בטורונטו.


בוסטון - קנזס סיטי 0:4

זה היה היום של קייסון גבארד, שהיה אדיר עם תשעה אינינגים, שמונה הכשות ורק שלוש חבטות. דסטין פדוריה, דייויד אורטיז ומני רמירז חבטו להומרים בבוסטון, ששמרה על פער של תשעה משחקים מהיאנקיז. בריאן בניסטר עם ההפסד.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 11:10

הפסד לא נעים לאינדיאנס, כשאינינג שישי אדיר של הגרביים העניק להם תשע ריצות ויתרון 2:11. אלא שהוייט סוקס, כמו הוייט סוקס, מתעקשים לחרבש כל דבר שזז וכמעט איבדו את היתרון הזה, עם ספיגה של שלוש ריצות באינינג השישי ועוד חמש בשמיני. רק שמירה של בובי "המלאך השמן בתבל" ג'נקס עזרה לג'ון דאנקס לקצור ניצחון, ולהנחיל את ההפסד לקליף לי, אבי כל העגלות. פול קונרקו עם הומר לשיקגו, ויקטור מרטינז ופרנקלין גוטיירז חבטו רחוק לקליבלנד.


אוקלנד - טקסס 4:1

שתי חדשות מסעירות מהמשחק הזה: האחת - עוד לפניו עבר התופס ג'ייסון קנדל מאוקלנד לשיקגו קאבס, תמורת התופס רוב בואן ומגיש מהמיינורס. השניה היא שאוקלנד נוצחה במשחק השמיני ברציפות ומתחילה לחשוב כבר עכשיו, באופן לא אופייני, על העונה הבאה. ניצחון לג'יימי רייט ושמירה לאריק גאנייה. דאלאס בריידן עם ההפסד.


סיאטל - בולטימור 2:4

איצ'ירו סוזוקי שוב כיכב בהתקפה, הוראסיו רמירז סגר שבעה אינינגים ורשם את הניצחון וג'יי ג'יי פאץ עשה, כרגיל, את מלאכתו נאמנה עם השמירה. רמון הרננדז חבט להומר בבולטימור, בריאן בורס עם ההפסד.

הבעבוע של הקאביז

שיקגו קאבס - סן פרנסיסקו 2:3

אראמיס רמירז חבט לדאבל באינינג השמיני והעניק לריץ' היל המצוין את הניצחון. הקאביז ממשיכים להסתדר מצוין בלי הקלוזר שלהם, ריאן דמפסטר, כשבובי האורי שמר בפעם השישית העונה. שיקגו רשמה W ב-16 מ-20 המשחקים האחרונים שלה, גם בעזרת הומר של קוי היל. טים לינסקאם יצא אחרי 6.1 אינינגים עם שמונה חשמולים ובעמדת ניצחון, רנדי מסנג'ר דאג לאבד את ההישג ולהפסיד.


מילווקי - אריזונה 3:4

הברוורס שומרים בשיניים על המרחק של 3.5 משחקים משיקגו. דייב בוש הגיש שישה אינינגים וטיגן שלושה חובטים, קורי הארט וריאן בראון חבטו להומרים בברוורס. כריס יאנג, סטיבן דרו ומארק ריינולדס ירו רחוק לאריזונה, אבל פרנסיסקו קורדרו סגר את הדלת בפעם ה-29 העונה.


סן דייגו - ניו יורק מטס 1:5

המטס החלו את מסע המערב עם הפסד לדייויד וולס הזקן והשיכור, שטחן אותם עם שישה אינינגים סולידיים. שלוש חבטות ושלושה ריביז למייקל בארט, הומר למייק קמרון והפסד לחורחה סוסה.


לוס אנג'לס דודג'רס - פילדלפיה 3:10

יום אחרי המאורע ההיסטורי של ההפסד ה-10 אלפים, הפיליז עשו צעד ראשון לכיוון ההפסד ה-20 אלף שלהם. ובלוס אנג'לס? הכל טוב, תודה. שבעה אינינגים תותחיים ושמונה טיגונים של בראד פני עזרו לו בניצחון ה-11 שלו העונה. ג'ף קנט ומאט קמפ עם הומרים לדודג'רס, 5.1 אינינגים בהפסד לג'יימי מוייר.


וושינגטון - יוסטון 3:4

כשקבוצה גרועה אחת פוגשת קבוצה גרועה אחרת, בכל מקרה תהיה לנו מנצחת גרועה. שלוש ריצות של הנשיונלס באינינג השישי העניקו להם ניצחון, והכל ממחבטו של דמיטרי יאנג עם הומר קטלני. קרלוס לי מיוסטון חבט להומר, סול ריברה עם הניצחון ו-וודי וויליאמס עם ההפסד. שמירה לצ'אד קורדרו.


פלורידה - סט. לואיס 5:3

אולי הקרדינלס מצליחים לייצר איזשהו מומנטום. כריס דאנקן ואדם קנדי חבטו להומר ובריידן לופר ניצח, כשמהצד השני ממשיך מיגי קבררה ביכולתו הטובה, עם הומר מספר 22 העונה. שמירה לג'ייסון איזרינגהאוזן והפסד לביונג היונג קים.


אטלנטה - סינסינטי 10:3

הברייבס פספסו הזדמנות לגרד את המטס בראש טבלת המזרח, כשקן גריפי ג'וניור חובט להומר 24 העונה ו-587 בקריירה, ועוקף את פרנק רובינסון בדרך למקום השישי ברשימת החובטים של כל הזמנים. הוא הכניס ארבעה רצים הביתה. בובי ליווינגסטון עם הניצחון, קייל דייויס עם ההפסד.


פיטסבורג - קולורדו 10:8

למרות יתרון 1:9 נאלצו הרוקיז להזיע, כשמתחתית האינינג השלישי ואילך השתלטה פיטסבורג על המשחק. לטרוי הוקינס זכה בניצחון ומנואל קורפאס שמר. האיש שרוד חוליט תולה פוסטרים שלו מעל מיטתו, ג'ון ואן בנסחוטן, ספג את ההפסד, עם שני אינינגים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully