וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאסובה בברצלונה, יאבטוקאס בדינמו מוסקבה

17.7.2007 / 23:05

הטורקי עזב את מילווקי לטובת קטלוניה, הליטאי יחליף את פפדופולוס. וויל מקדונלד חתם בטאו. ג'ף גריר חובר לאחיו, ריקרדו, בנאנסי

ברצלונה מתכוננת במרץ להופעותיה בבית א' הכולל את פנאתינייקוס וריאל מדריד, והחתימה לשנתיים את ארסאן אליאסובה. הפורוורד הטורקי, ששיחק בשנתיים האחרונות ב-NBA בשורות מילווקי, נבחר על ידי הבאקס בסיבוב השני של דראפט 2005, ושיחק עונה אחת ב-NBDL.

בעונה שעברה שיחק הטורקי 66 משחקים במדי מילווקי ותרם ממוצע של 6.1 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק. "בחרתי את ההצעה הטובה ביותר מבין רבות שהוצעו לי", אמר אליאסובה (20, 2.08 מ'), "אני הולך להרוויח נסיון באחת הקבוצות הגדולות באירופה, ואחזור ל-NBA שחקן טוב יותר".

דינמו מוסקבה מצאה מחליף ראוי לסנטר היווני לזארוס פדופולוס שעבר לריאל מדריד, כשהחתימה על חוזה לשנתיים את הליטאי רוברטאס יאבטוקאס. יאבטוקאס (27, 2.10 מ'), שהגיע בעונה החולפת לפנאתינייקוס מריטאס וילנה, סופסל לאורך העונה כולה בצורה אכזרית על ידי ז'ליקו אובראדוביץ', ובסך הכל שיחק פחות מתשע דקות בממוצע ב-19 משחקי יורוליג בלבד. איתו, מחזקת דינמו מוסקבה את מעמדה כפייבוריטית לזכיה ביול"ב קאפ - מה שיקנה לה שוב עונה ביורוליג.

טאו ויטוריה החתימה את הפאוור פורורווד האמריקאי וויל מקדונלד על חוזה לשלוש שנים. מקדונלד (27, 2.07 מ') שיחק בעונה שעברה בשורות אסטודיאנטס. לאמריקאי, שקלע בממוצע 14.6 נקודות והוריד 6.6 ריבאונדים בשורות הקבוצה ממדריד, זו תהיה עונה ראשונה כשחקן יורוליג, אחרי ששיחק בעבר עם גראן קנאריה בגביע יול"ב, ועם אסטודיאנטס ביורוקאפ.

ג'ף גריר, ששיחק בעונה שעברה בשורות עירוני נהריה, עזב את ארץ הקודש וחתם ל-3 שנים בנאנסי הצרפתית. גריר (27, 1.95 מ') יחבור לאחיו ריקרדו, שאף הוא חתם בקבוצה. לג'ף גריר, שתרם בעונה שעברה ממוצע של 10 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ב-25 משחקים במדי נהריה, זו אינה הפעם בצרפת, שכן הוא שיחק בעבר בוישי, ואף זכה עם שטרסבורג באליפות צרפת בשנת 2005.

אחיו ריקרדו שיחק בעונה שחלפה בפו אורטז שם קלע 7.8 נקודות והוריד 6.5 ריבאונדים ב-19 משחיקו ביורוליג. ריקרדו גריר (29, 1.95 מ') זכה עם אורטז בגביע הצרפתי, והוא שיתף פעולה עם אחיו ג'ף בעונת האליפות של שטרסבורג.

ולנסיה הספרדית השלימה את הסגל שלה לעונה הקרובה, אחרי שהחתימה את הפוינט גארד שאמונד וויליאמס, ל-3 השנים הקרובות. וויליאמס (32, 1.86 מ') הגיע לספרד מלוס אנג'לס לייקרס, בה שיחק 30 משחקים וקלע ממוצע של 3.1 נקודות. הגארד כבר שיחק בעבר באירופה בשורות אולקר איסטנבול, וב-NBA יש לו רקורד באטלנטה הוקס, סיאטל סופרסוניקס, בוסטון סלטיקס ודנבר נאגטס.

* החל מהעונה הבאה, ישוחק גמר הפלייאוף של הליגה האיטלקית בשיטת הטוב משבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully