וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזל סיכם על עזיבת מכבי חיפה

17.7.2007 / 20:59

אחרי שסוכם כי הצדדים ייפרדו, נסללת דרכו של השחקן למכבי ת"א. רכבו של רוני לוי רוסס ע"י אוהדים. 0:2 על נצרת עילית במשחק אימון

האלימות בכדורגל הישראלי ממשיכה לשבור שיאים מסוכנים. הלילה (שלישי) רוססו כתובות נאצה על רכבו של מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, וצמיגי מכוניתו הושחתו ונהרסו.

"אל תביא את רוסו לחיפה", נכתב על המכונית ההרוסה, סמוך לביתו בנתניה. כזכור, לפני ימים ספורים הופיעו כתובות בגנות רוסו גם במתקן האימונים של הקבוצה.

מהנהלת הקבוצה נמסר כי "מדובר במקרה מזעזע, אבל לא ניתן לקומץ הזה לנהל את הקבוצה. זה בטח שלא ישפיע על ההחלטות המקצועיות שלנו". בהצהרה רשמית נכתב כי "המועדון מגנה את המעשה, ומתבייש באלה העושים מעשים כאלה והמכנים עצמם אוהדי הקבוצה. אנו מקווים שהמבצעים ייתפסו בקדם וייענשו בהתאם. תלונה תוגש במשטרה".

בחיפה מספרים כי ההתנגדות להבאתו של רוסו היא של מספר אוהדים קטן, ואינה דעת הכלל. גורם בקבוצה אף הוסיף כי "רוסו יחתום במכבי חיפה, על אף מעשי הוונדליזם של אותם חוליגנים".

הקבוצה ניצחה היום את הפועל נצרת עילית 0:2 במשחק אימון. לוקאש סורמה הפולני ערך הופעת בכורה והוחלף בהמשך על ידי תומר חמד, שכבש את השער השני אחרי מסירה של יניב קטן. קטן עצמו, שחזר מפציעה, כבש את השער הראשון בדקה ה-38.

מאור מליקסון שהיה פצוע תקופה ארוכה פתח בהרכב ואילו גוסטבו בוקולי, שנפצע באימון הבוקר ונשלח לצילום בית החולים, נעדר. גם אייל משומר, אלסן מסודי ושלומי ארבייטמן לא שיחקו. דקל קינן נפצע במחצית הראשונה והוחלף על ידי מוחמד שחברי.

גזל נפגש עם צ'יזיק - וייפרד מחיפה

קשר מכבי חיפה, רביד גזל, הגיע לסיכום עם ראשי המועדון על עזיבתו. גזל שוחח עם מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, והשניים הגיעו לפשרה. החוזה עם גזל הופר והשחקן קיבל בתמורה את כרטיס השחקן שלו. כעת יוכל השחקן להחליט בעצמו לאיזה קבוצה לעבור. מכבי תל אביב רוצה את גזל והעובדה שהשחקן עזב את חיפה תקל במשא ומתן. יתכן וכבר ביממה הקרובה יחתום גזל במכבי ת"א או בהפועל כפר סבא

סוכנו של אלן מסודי, ג'קי דהאן, נפגש עם מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, בנוגע לטענות שהעלה הקשר באשר להוצאות השכירות שהוא משלם. מסודי מתגורר בבניין מפואר ברמת גן, ונאלץ לשלם סכומים גבוהים עבור השכירות. בחיפה לא מוכנים לשלם לו חלק מהסכום בשל העובדה שהוא מתגורר מחוץ לחיפה. בבוצה מעונינים שהוא ישכור דירה בחיפה, אך הוא אינו מעוניין לעזוב את איזור המרכז.

בשיחה הבהיר סוכנו כי מסודי מתקשה לשלם את שכר הדירה הגבוה ולהעמיד ערבויות מתאימות, כ-50 אלף שקל לשנה, עבור השכירות. בחיפה הבטיחו לעזור לשחקן ונראה כי הם יעמידו את הערבויות במקומו.

כנען להרצליה, בלו לקריית שמונה, כיאל נשאר

בקבוצה קיבלו החלטה עקרונית להשאיל את איסלאם כנען למכבי הרצליה ואת ירו בלו להפועל קריית שמונה. יחד עם זאת, רוני לוי מעוניין שהמגן מוחמד שחברי והקשר האחורי בירם כיאל יישארו בקבוצה. ווהאב כיאל, לעומתם, יושאל לקבוצה אחרת באחת משתי הליגות הבכירות. היום צפוי להודיע לוי האם תומר חמד ושי מימון משוחררים. נראה כי סיכויים של האחרון לעזוב גבוהים יותר.

הערב תיערך פגישה נוספת במשרדי המועדון בין צ'יזיק לשאבייר אנדרסון, שדורש פיצוי הולם בעקבות הפרת החוזה עימו. בחיפה יציעו לשלם רק את הפרשי השכר, בין מה שהם מחויבים אליו בחוזה לבין מה שירוויח בקבוצה בברזיל, פלמנגו או ואסקו דה גמה. אנדרסון מבקש לקבל פיצוי גבוה יותר, אבל בחיפה לא יסכימו לפצות אותו מעבר לחוזה. אם השחקן יסכים להפר את החוזה, המועדון יעביר לו את כרטיס השחקן שלו.

עדכון ראשון: 17.7 11:23
עדכון אחרון: 17.7 20:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully