וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור חסן חוזר להפועל פ"ת

17.7.2007 / 8:00

קשרה לשעבר של הכח עמידר ר"ג יחתום בקבוצתו של מלמיליאן. שלומי משה חתם, מעוז סמיה שוחרר. ההנהלה יוצאת במבצע מנויים

בהפועל פ"ת יראו בקרוב פנים חדשות-ישנות בדמותו של מנור חסן. הקשר סיכם בקבוצה, והוא עשוי לחתום בימים הקרובים על חוזהו לעונה הקרובה. חסן, שגדל בשורות הכחולים, עזב את הקבוצה בתום עונת 2005/06 למ.ס אשדוד. בתחילת העונה שעברה הוא עבר לשורות הכח עמידר ר"ג, וירד עימה לליגה הלאומית. אורי מלמיליאן, שאימן בעונה שעברה את חסן בווינטר החליט לצרפו לשורות המלאבסים, וזו תהיה לחסן בן ה-30, העונה ה-11 בשורות המועדון.

חסן, שהיצירתיות שלו אמורה לעזור לפ"ת להעפיל חזרה לליגת העל, אינו המצטרף היחיד ששיחק תחת אורי מלמיליאן בשורות הסגולים. החלוץ שלומי משה, עבר אף הוא מווינטר לאורווה וחתם לעונה אחת בשורות הפועל פ"ת. משה בן ה-24 שיחק בעבר בבית"ר ירושלים והוא צפוי לחזק את התקפת הקבוצה יחד עם פטי נימבה. קשרה של בית"ר ירושלים בעונה שעברה, אלי ששון (24) סיכם בפתח תקוה והוא צפוי לחתום בקבוצה ביממה הקרובה.

התנועה בפתח תקוה היא לא רק פנימה, אלא גם החוצה, ומי ששוחרר משורות הקבוצה הוא מעוז סמיה. הבלם בן ה-19, תוצר מחלקת הנוער של הקבוצה, רשם אשתקד 21 הופעות במדי הקבוצה.

הנהלת הפועל פ"ת יצאה במבצע מנויים לעונה הקרובה. מבוגר ישלם 400 שקלים למנוי שנתי. נוער וחיילים יפרדו מ-200 שקלים אם ברצונם לעודד את הקבוצה. אב ובנו ישלמו 500 שקלים ולנשים תותר כניסה חופשית למשחקים, לאורך כל העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully