וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי תודיע: בן סהר לק.פ.ר

17.7.2007 / 9:20

מחזיקת הגביע צפויה להכריז היום על מעברו של החלוץ הישראלי לקבוצה מליגת המשנה. היו"ר ברוס באק מרגיע: "גרנט לא יתערב למוריניו"

בן סהר, חלוץ נבחרת ישראל, יושאל מצ'לסי לקווינס פארק ריינג'רס מליגת המשנה עד חודש דצמבר.

צ'לסי תמשיך לשלם את משכורתו של החלוץ בן ה-17, ותשמור על אופציה להחזירו לשורותיה בתקופת ההעברות של החורף.

צ'רלטון הייתה המתחרה העיקרית של ק.פ.ר על סהר, אך בצ'לסי העדיפו בסופו של דבר להעבירו לקבוצה של ג'ון גרגורי, מכיוון שהאמינו ששם יקבל יותר הזדמנויות ויזכה ליותר דקות משחק.

"גרנט לא מאיים על מוריניו"

יו"ר צ'לסי, ברוס באק, מתעקש שהמנהל הספורטיבי החדש של הכחולים, אברהם גרנט, לא מאיים על המאמן ז'וזה מוריניו.

"אני לא חושב שהוא מהווה איום על ז'וזה, ואני לא חושב שז'וזה חושב שהוא איום", אמר באק, "וזה מה שחשוב".

באק ניסה להסביר את תפקידו המעומעם של גרנט ואת הסיבות להעסקתו. "חשבנו שחסר גורם בהנהלה שיתכנן את צעדיו העתידיים של המועדון, ולא רק של הקבוצה הראשונה, אלא של כל המערכת שקרויה צ'לסי", אמר באק.

"אנחנו מנסים לבנות משהו לטווח ארוך, לא רק לשנה הזאת, ובזה אברהם יוכל לעזור לנו", אמר היו"ר, ופירט: "בכל הנוגע להעברות שחקנים, מדובר בהחלטה של כל הצוות המקצועי. המנג'ר מוריניו, פרנק ארנסן וגרנט מקבלים את ההחלטות, ומועצת המנהלים אחראית לעסקאות. גרנט לא יכול לפסול העברה. זה תפקידו של מוריניו".

דרוגבה לצ'לסי: תחזיקו אותי חזק

חלוצה של צ'לסי, דידייה דרוגבה, הודיע כי לא ישלול את אפשרות עזיבת המועדון. "כרגע עתידי לא ברור, אבל הצעה טובה תוכל לתת עדיפות למועדון מסויים" סיפר חלוץ חוף השנהב, "שמעתי על הצעות של פורטו, ברצלונה והשאר, אך עדיין לא הגעתי להחלטה סופית".

קבוצה נוספת המעוניינת בדרוגבה, ותשמח ודאי לשמוע על התלבטויותיו היא מילאן, שהוזכרה כמועמדת נחושה להחתימו. "אשמח להישאר באנגליה", הוסיף החלוץ שחתם בעונה שעברה על חוזה שמבטיח לו 90,000 לירות שטרלינג, "אני רוצה לשפר את יכולותיי מהעונה שעברה ולזכות בתארים נוספים באנגליה, אך כל הצעה שתשפר את מצבי הכלכלי עשויה לשנות את דעתי".

בינתיים, גם שחקנה הצעיר של צ'לסי, שון רייט פיליפס, מעוניין לעזוב את סטמפורד ברידג'. רייט פיליפס הגיע לכחולים לפני שנתיים והספיק לשחק רק 54 משחקים, בהם כבש רק שני שערים. טוטנהאם היא זו שמעוניינת בקליטתו של השחקן, דבר שיעלה לה בפרידה מ- 12 מיליון שטרלינג. גם קבוצתו הקודמת של רייט פיליפס, מנצ'סטר סיטי יחד עם אסטון וילה מעוניינות בשחקן.

*רוקה סנטה קרוז, שביקש לעזוב את באיירן מינכן וקושר למנצ'סטר סיטי, יזכה להצעה גם מווסטהאם, שמוכנה להשוות כל הצעה של סיטי ואף להציע שכר גבוה יותר מהמובטח לפרגוואי במנצ'סטר.

*אסטון וילה השלימה את החתמתו של מרלון הרווד, שותפו של יוסי בניון להתקפת ווסטהאם בעונה שעברה. הרווד כבש 56 שערים ב-178 משחקים במדי הפטישים, אליהם הצטרף בשנת 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully