וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: בית שמש נקמה בת"א

16.7.2007 / 23:41

חואן פליסיאנו והבלו סוקס ניצחו את הלייטנינג 2:5, והגדילו את הפער ל-1.5 משחקים בפסגה. מודיעין רמסה את נתניה, פ"ת את רעננה

אלון ליישמן, המגיש המחליף של בית שמש בלו סוקס, אמר ביום שישי שג'ייסון ריס הוא אולי השדאי הטוב ביותר בליגה, אבל המגיש שנמצא דרגה אחת מעל כולם הוא חואן פליסיאנו. המגיש הדומיניקני סיפק לכך היום (שני) עוד הוכחה, עם הופעה ענקית של שבעה אינינגים, תשעה סטרייקאאוטים, ריצת חובה אחת (מתוך שתיים שספג בסך הכל) ו-ERA של 0.35 עם מאזן 0:4 מפתיחת העונה. כל זה עזר לבית שמש לנקום את הפסדה לת"א מיום שישי ולנצח 2:5. אבל לא רק פליסיאנו בלט, אלא גם ג'ים פירס, שחבט לשני ההומרים הראשונים שלו העונה, בהם הכניס ארבע ריצות הביתה. אדם קראב רשם את ההפסד לת"א.

מודיעין בכושר מפחיד. המיראקל טחנו ללא רחם את נתניה טייגרס 1:15, כשאודי אלקאנטרה רושם ניצחון ראשון אחרי חמישה אינינגים טובים. אלאדיו רודריגז האדיר רשם הומר שמיני העונה במודיעין, יחד עם ארבע חבטות ושלוש ריצות. רפאל רוחאנו צלח שני שליש אינינג בלבד ורשם את ההפסד.

לפ"ת הכל הולך העונה קשה, גם בנצחונות. אולי מהסיבה הזו יכול היה קן הולצמן לחייך כששחקניו הביסו ללא תנאי את רעננה אקספרס - 0:9. אלפר אולוטאס לא פתח טוב את העונה והציב ERA שנע סביב 5.00, אבל הופעה כוחנית שלו, עם שבעה ותשעה, סייעה לו להוריד את ה-ERA ל-4.19. שתי חבטות ושלוש הכנסות רצים לאנדרו מוראלס בפ"ת, טראוויס זאייר עם ההפסד.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 4:12
2. מודיעין מיראקל 5:10
3. תל אביב לייטנינג 5:10
4. נתניה טייגרס 8:5
5. רעננה אקספרס 11:6
6. פ"ת פיונירס 13:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully