וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מוצלחת לעידן טל בבית"ר ירושלים

אסף שקד

16.7.2007 / 21:18

בישל לבן שושן את שער הניצחון ב-1:2 על ושאש ההונגרית, במשחק אימון באוסטריה. מירוסביץ' רוצה לחזור, בית"ר נוטה לוותר עליו

בית"ר ירושלים פתחה הערב (שני) ברגל ימין את משחקי האימון שלה במחנה באוסטריה, אחרי שניצחה את ושאש ההונגרית 1:2. עידן טל וכריסטיאן אלבארז ערכו את הופעת הבכורה שלהם בקבוצה, בעוד שברק יצחקי ושמעון גרשון הפצועים נותרו על הספסל. חן עזריאל וטוטו תמוז פתחו בחוליית ההתקפה לצידו של מיכאל זנדברג. 300 צופים אוסטרים שילמו בין 4 ל-30 יורו לכרטיס וצפו במשחק.

הקבוצה ההונגרית, שסיימה בעונה שעברה במקום החמישי בליגה שלה, עלתה ליתרון בדקה ה-33. שחקן חיזוק רומני של הקבוצה הצליח לחדור לרחבה והכניע את קאלה ממרחק של 10 מטרים. שתי דקות בלבד מאוחר יותר, בית"ר ירושלים מחקה את הפיגור כאשר מיכאל זנדברג הפעיל לחץ על שחקן הגנה רומני, שנגח הגבהה של בית"ר לשער שלו. יצחק שום ביצע שישה שינויים בהרכב עם פתיחת המחצית השניה ושער היתרון הגיע בדקה ה-52, כשעידן טל מסר מצויין לעמית בן שושן, שבעט מ-14 מטרים פנימה.

מירוסביץ': "אני מת לחזור לבית"ר ירושלים"

שחקני הקבוצה מנסים להקל על השתלבותו של אלבארז הצ'ילאני בבית"ר. "אחרי יומיים במחנה אני יכול להגיד שאני מתאקלם לאט", אמר המגן לבית"ר.נט. "לא קל להגיע לקבוצה חדשה, במדינה חדשה ועם שפה חדשה שאתה לא מכיר, אבל יש כאן שחקנים שעוזרים לי ונותנים לי הרגשה נהדרת. שמתי לב שהרבה שחקנים כאן אוהבים מאוד את מילו וזה נתן לי הרגשה טובה".

דרק בואטנג הזכיר גם את את הקשר הצ'ילאני מילובן מירוסביץ', שמקווה שבית"ר תרצה אותו בחזרה, "איפה מילו?" שאל לפני אימון הבוקר הגנאי, "אני מתגעגע אליו, חייבים להחזירו לכאן". כמו שזה נראה כרגע בבית"ר נוטים שלא להחזיר את הצ'ילאני, שמצידו מעוניין לשוב לבירת ישראל.

"אני מת לחזור לבית"ר ירושלים", אמר מירוסביץ' לבית"ר.נט, "הודעתי לבית"ר שאני מוכן לשחק בעבור אותם הסכומים שהשתכרתי בעונה שעברה, ואפילו עבור פחות, אבל לא קיבלתי עד עכשיו תשובה חד משמעית. אני שומר על קשר עם כמה שחקנים וכמובן גם על אלבארז, ומקווה מאוד לשחק בסופו של דבר בבית"ר בעונה הבאה. זה לא קל לראות תמונות מהמחנה אימונים כשאתה לא יכול להיות חלק מזה".

אמש חיפשו השחקנים דרך לראות את גמר הקופה אמריקה בין ברזיל לארגנטינה. יואב זיו הצליח למצוא שידור דרך האינטרנט, וחדרו הפך למקום עלייה לרגל לשאר השחקנים, אך עקב עומס על הרשת נתקע שידור המשחק והשחקנים נאלצו לוותר במחצית.

בניגוד למירלו ההולנדית, שם התקיים המחנה הראשון, שהייתה קרובה מאוד לאיינדהובן, באוסטריה מנותקים השחקנים מהמרכזים העירוניים. גראץ היא העיר הגדולה היחידה באזור, וזו מצויה במרחק כ-45 דקות נסיעה. מלבד הירושלמים משתכנים גם שחקני הכוכב האדום בלגרד באותו מלון , אולם קשר בין המחנות טרם נוצר. אגב, לא מזמן ביקרה במתקן גם קבוצת הפאר האיטלקית לאציו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully