וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה מודאגים מקצב החלמתו של בן דיין

אריק רחמיאן

16.7.2007 / 20:20

המגן השמאלי שוב לא השתתף באימון הקבוצה ועדיין לא ידוע מתי יוכל לשוב. עטר דן עם ויקו חדד לגבי פרשת אופיר חיים ודודי פדלון

מכבי נתניה קיימה הערב (שני) אימון נוסף במלון דן קיסריה. גם הפעם נעדר מהאימון המגן השמאלי, דדי בן דיין. למרות השיפור במצבו, קיימת דאגה גדולה בקרב אנשי הצוות המקצועי באשר לקצב ההחלמה שלו. על פי גורמים בנתניה, בימים הקרובים ישבו אנשי הצוות הרפואי והמקצועי של הקבוצה, כדי להחליט מתי השחקן יוכל לשוב לאימונים מלאים. עיקר הדאגה אצל הצוות המקצועי הוא שהקבוצה שיוצאת ביום ראשון למחנה אימונים בפרנקפורט, עדיין לא מצאה מחליף ראוי למגן דודי פדלון, שעזב בשבת לבאר שבע.

בעניינו של החלוץ אופיר חיים, שכפי שפורסם בוואלה! ספורט מחוזר על ידי הפועל באר שבע, קצת לפני תחילת אימון הקבוצה התקשר המנהל המקצועי של הפועל ב"ש, ויקו חדד, למאמן ראובן עטר וניסה לרככך את המתיחות הקיימת מאז מוצ"ש בין שני המועדונים. עטר ביקש לדעת מדוע הפועל ב"ש פנתה לאופיר חיים ללא אישורה של מכבי נתניה, מאחר וחיים מצוי תחת חוזה. באותה שיחה הזכיר עטר גם את עניינו של דודי פדלון, שהוחתם מבלי שבאר שבע שוחחה תחילה עם אחד מנציגי נתניה. למרות הנסיון של ויקו חדד לרכך בין הצדדים, הפועל ב"ש הגישה הצעה מפתה ומשודרגת לשחקן וממתינה עדיין לתשובתו. בנתניה מציינים הערב: "איש לא פנה אלינו בעניינו של אופיר ואנו ניזונים ממה שכתוב בתקשורת. על פי הבנתנו אופיר חיים רוצה להישאר בקבוצה ויש לו חוזה אותו שאותו הוא יממש".

מכבי נתניה עדיין לא יכולה להתאמן באיצטדיון הקופסה, מאחר והמשטרה עדיין לא הסירה את צו הסגירה על המתקן. לטענת המשטרה, מאחר ועדיין אין אמצעי כיבוי, האוהדים שיגיעו לצפות באימונים יסתכנו. בנוסף להסרת הגדרות בשערים 4 ו-5, מכבי נתניה צריכה לחדש את מערכת כיבוי האש בעלות של 85 אלף ש"ח. גורם בכיר בקבוצה אמר: "זה הפך לרוטינה קבועה. כל שנה מיד עם תום העונה, משטרת נתניה מוציאה צו סגירה למגרש ומתחילים דיונים על הצנרת של כיבוי האש. כמו תמיד, בסופו של דבר סוגרים על הצבת כבאית במשחקים והאיצטדיון מאושר. כנראה רק שהפעם איש לא התחשב בעובדה שבתום העונה הנוכחית אנחנו מפנים את האיצטדיון שמיועד להריסה וכל הכסף יתבזבז לחינם".

בימים אלה טופל וחודש הדשא באיצטדיון ועל פי ההערכות מכבי נתניה תחזור ממחנה האימונים בגרמניה, לאימונים בקופסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully