וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש עוד הרבה מה לשפר"

לי בוץ

16.7.2007 / 20:58

הפועל ת"א הציגה יכולת בינונית במשחק האימון הראשון שלה הקיץ, אבל זה הספיק לה כדי לנצח את בני לוד 0:1 משער של סרור

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הפועל ת"א-בני לוד 0:1

הפועל ת"א עברה הערב (שני) בהצלחה את משחק האימון הראשון שלה העונה מול בני לוד עם ניצחון מינימלי של 0:1, אך ללא יכולת מרשימה במיוחד. ראובן עובד ועידן סרור היו הבולטים בשורות האדומים, שחסרו את רמי דואני שעבר טיפול שיניים, דני בונדר שסובל מכאבים במפשעה, וברוך דגו שמתח שריר באימון אמש.

במחצית הראשונה פתח גיא לוזון עם חמשת שחקני הרכש – וינסנט אניימה, אבדג'י, מזואה אנסומבו, ראובן עובד וליאור אסולין. בהגנה שיתפו פעולה טל חן ו-ואליד באדיר, כשהמגינים היו עאמר מנצור ויגאל אנטבי. את הקישור השלים עידן סרור כשעדי סבג שיחק לצידו של אסולין. שחקן המריבה, קובי סוויסה, פתח את המשחק על הספסל.

45 הדקות הראשונות במשחק היו שקולות יחסית, כשהפועל מעט מסוכנת יותר ליד השער. בדקה ה-25 נכבש השער היחיד במשחק מרגליו של עידן סרור, שמצא את החיבור בבעיטה חופשית מ-20 מ' לאחר הכשלה של סבג. אסולין ובאדיר יכלוים היו להגדיל את התוצאה בהמשך אך החמיצו ממצבים נוחים. מן העבר השני, יניב אברג'יל היה המסוכן ביותר מבין שחקני לוד, וסחט שתי הצלות יפות מאניימה.

לאחר ההפסקה העלה לוזון 11 שחקנים חדשים, רובם שחקני נוער. סוויסה ערך הופעת בכורה במדים האדומים ולא הרשים, כמו גם הנבחן הסרבי. גליל בן שאנן הפגין יכולת טובה בין הקורות והשכיל לשמור על שער ריק.

כ-600 צופים הגיעו למתחם האימונים בוולפסון עם תופים ושלטים ועודדו את השחקנים. שלושה חזיזים ורקטה נרשמו אף הם באביזרי העידוד. גם הבלם הברזילאי, גבריאל דוס סנטוס, הגיע לצפות במשחק לאחר שנחת בישראל בשעות הצהריים. דוס סנטוס, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, צפוי לחתום על חוזהו באופן רשמי ביממה הקרובה.

"יש עוד הרבה מה לשפר", אישר יגאל אנטבי בסיום המשחק. "זה משחק ראשון ולפחות התחלנו ברגל ימין וניצחנו. עם זאת יש לנו עוד הרבה עבודה, יש הרבה שחקנים חדשים שהגיעו וצריכים להתחבר. אני מאמין שממשחק למשחק נראה יותר טוב, אנחנו מתאמנים ועובדים קשה, מנסים להתחבר אחד לשני. אני מאמין שאחרי המחנה הפועל תחזור קבוצה אחרת. אמנם עזבו שחקנים טובים אבל גם באו שחקנים טובים. אני חוזר ואומר שהחיבור הוא מאוד חשוב והעבודה ביחד. הפועל תהיה קבוצה טובה העונה כמו בכל עונה ותאבק על כל התארים".

על המחסור בחלוצים, אמר המגן: "זה עניין של הצוות המקצועי ואני מאמין שגיא רואה את זה. אני גם מאמין שיגיע עוד חלוץ שישדרג אותנו". אנטבי סיכם במילה על האוהדים: "הם הפתיעו אותנו היום, כשהגיעו הרבה מאוד אוהדים. ממשחק למשחק נשחק הרבה יותר טוב וניתן להם את ההרגשה שהפועל ת"א תהיה קבוצה טובה השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully