וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חולמת לקחת את הגביע"

16.7.2007 / 17:12

שחר פאר ונבחרת הפדרציה נחתו בארץ אחרי שהבטיחו את מקומן בין שמונה הגדולות של טניס הנשים העולמי. אובזילר: "זו שנה מדהימה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

רוסיה, ארה"ב, צרפת או איטליה

נבחרת הטניס לגביע הפדרציה נחתה היום (שני) בארץ אחרי שרשמה את ההישג הגדול ביותר בתולדות טניס הנשים הקבוצתי בארץ, ועלתה לבית העליון של גביע הפדרציה, שכולל את שמונה הנבחרות הטובות בעולם. ההישג הגיע אחרי ניצחון 1:4 על אוסטריה בחוץ.

שחר פאר, ציפי אובזילר, יוליה גלושקו והקפטן עודד יעקב זכו לקבלת פנים חמה שכללה מסיבת עיתונאים בנתב"ג. "קבלות פנים כאלה זה כיף גדול", אמרה שחר פאר הנרגשת והוסיפה: "עשינו הישג מדהים, אבל יש עוד הרבה עבודה. אני חולמת לזכות בגביע הפדרציה, ואני מקווה שזה יתגשם".

ציפי אובזילר, שניצחה במשחק השני במפגש את איבון מוסבורגר והבטיחה כמעט סופית את ניצחונה של הנבחרת כבר ביום הראשון, ענתה למי שקבע בשבילה שהיא מבוגרת מדי (34) בכדי להמשיך ולייצג את הנבחרת גם העונה הבאה: "המטרה שלי היא להמשיך ולשחק עם הנבחרת לפחות עד 2008 ולרוץ איתה כמה שיותר. השמיים הם הגבול".

הקפטן עודד יעקב, שהצהיר לפני המשחק שהגיבוש של השחקניות שלו יביא לנבחרת את הניצחון באוסטריה: "בלי כל החיבור המדהים הזה, לא היינו מגיעים לרגע הזה".

הנבחרת תפתח את השתתפותה בבית העליון של גביע הפדרציה בתחילת 2008, כאשר היא יכולה להגריל אחת מארבע נבחרות בסיבוב הראשון: רוסיה, ארצות הברית, איטליה וצרפת. מדובר למעשה בארבע הנבחרות ששיחקו בסוף השבוע בחצאי הגמר של המפעל. רוסיה, עם נאדיה פטרובה ואנה צ'אקבטדזה, ניצחה את ארה"ב של ונוס וויליאמס 2:3 ותתמודד בגמר מול האלופה איטליה, שהפתיעה את צרפת בחצי הגמר השני וניצחה אותה 2:3. איטליה היא אמנם האלופה, אבל נראה שעל הנייר, היא הנבחרת הנוחה ביותר שישראל תוכל לקבל. בכל מקרה, כמובן שיתרון הביתיות יוכל לשחק תפקיד חשוב וזו כמובן השאיפה הגדולה ביותר של אנשי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully