וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון באווירת משחק

אסף שקד

16.7.2007 / 16:58

משחק האימון של בית"ר נגד ושאש ההונגרית מעורר עניין רב ביציעים ובמגרש. בכורה לעידן טל ולאלבארז, שמתאקלם לאט בקבוצתו החדשה

בית"ר ירושלים התעוררה הבוקר (שני) ליומו השני של מחנה האימון השני שלה, הנערך באוסטריה. המאמן יצחק שום כינס את שחקניו לתדריך בו הציג בפניהם את שיטת המשחק שלו, ההרכב שצפוי לפתוח במפגש עם ושאש ההונגרית, וכן קטעים מהמשחקים של יריבתם בסיבוב המוקדמות של ליגת האלופות, פ.צ. קופנהאגן - המטרה לשמה הגיעה אלופת ישראל למחנה.

במשחק האימון הראשון שלה במחנה השני (18:30 שעון ישראל) תפגוש בית"ר את ושאש, שסיימה אשתקד במקום החמישי בליגה ההונגרית. עידן טל, שנמצא רק שבוע בקבוצה, אמור להנהיג את חוליית הקישור, ולמעשה יהיה זה עבורו המשחק הראשון במדי המנורה. חן עזריאל, שגילה יכולת טובה באימונים ומסומן כהבטחה, צפוי לפתוח בהרכבו של שום, ולרשום הופעה שנייה בהרכב הראשון במסגרת משחקי האימון שקיימה עד כה הקבוצה.

המגן כריסטיאן אלבארז נכנס אט אט לעניינים, ולאחר שאתמול חזר מעט לכושר משחק, הוא צפוי לפתוח בהרכב כמגן ימני, כשיואב זיו יוסט לעמדת המגן השמאלי, ואף יענוד את סרט הקפטן.

שום מתכוון לשנות את המערך לקראת ושאש, כשבחוליית ההגנה תמשיך הקבוצה לשחק עם ארבעה שחקני הגנה, אך בחוליות הקישור וההתקפה יבוצעו שינויים. גל אלברמן, עידן טל ודרק בואטנג, שנחת אתמול בלילה באוסטריה, ישחקו במרכז המגרש. בחוד תפתח בית"ר עם חלוץ בודד, טוטו תמוז, כאשר באגף שמאל יפתח מיכאל זנדברג, ובימין צפוי לפתוח עזריאל.

לא פחות מ-300 אוהדים צפויים להגיע למשחק, כולם מקומיים. המארגנים כבר מכרו 150 כרטיסי VIP במחיר של 50 יורו.

"זה לא משחק האימון הראשון שלנו וכבר הספקנו לשחק בהולנד מול שתי קבוצות, אבל משחקי האימון כאן יותר חשובים והם מתקיימים כדי שנתרגל את השיטה של המאמן", אמר גל אלברמן לבית"ר.נט לקראת המשחק. "אני לא מכיר את היריבה שנשחק מולה היום, ולמען האמת זה גם לא כך כל חשוב, כי מה שאנחנו צריכים לעשות זה לעמוד נכון על המשחק ולבצע את ההוראות של המאמן".

על החום הכבד בהמחנה אמר: "חם כאן הרבה יותר מישראל וזה בהחלט לא נעים. בהולנד היה לנו מזג אויר נפלא ומתקן נהדר, כאן התנאים על פניו פחות טובים, וגם העובדה שאין לנו מגרש קרוב קצת מקשה עלינו. אבל באנו לעבוד ובשורה התחתונה אין לנו תלונות".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, יואב זיו, כריסטיאן אלבארז, עידן טל, גל אלברמן, דרק בואטנג, חן עזריאל, מיכאל זנדברג, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully