וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה: לארח את גמר הצ'מפיונס ליג

16.7.2007 / 16:19

בהתאחדות יגישו בקשה לאירוח גמר גביע אופ"א או ליגת האלופות ב-2010 או ב-2011. סבירות גבוהה להחזרת טורנירי הנוער בחורף

ההתאחדות לכדורגל ערכה היום (שני) ישיבת מזכירות, ובה נמסר על מספר תוכניות לעתיד הקרוב והרחוק. החדשות העיקריות הופנו מאופ"א, כשמהמזכירות נמסר שאצטדיון טדי וקרית אליעזר אושרו על ידי נציג הארגון לאירוח משחקים באירופה, תוך התניה שכללה שינויים קטנים.

ההקלות של אופ"א והחזרת המצב לשגרה פתחו חלון לאירוח טורנירים בין לאומיים. ההתאחדות בודקת את החזרתו של טורניר החורף לנערים ונוער. באשר לנוער נשלחו בקשות לצ`כיה, איטליה, הונגריה, פולין וסלובקיה. אם 3 מדינות מתוכן יאשרו, יקויים הטורניר. בגזרת הנערים, נשלחו בקשות לצפון אירלנד, טורקיה, גרמניה, פורטוגל וסרביה. אם 3 יאשרו, ייבדקו העלויות והנושא יועבר לאישור המזכירות.

ואם לא די בכך, ההתאחדות הגישה מועמדות לאירוח גמר גביע אופ"א או גמר הצ`מפיונס ליג בשנים 2010 או 2011. באשר לאירוח גמר גביע אופ"א, ישראל עומדת בתנאים שדורשת אופ"א, כולל תנאי הביטחון. הנציגים האנגלים שיבחו את האירוח לו זכו, ואת הביטחון שחשו בימים שהיו כאן בעת ביקורם בישראל עם נבחרת אנגליה, מה שמעורר בהתאחדות תקוות לגבי הסיכויים לארח. באשר לגמר הצ`מפיונס ליג הסיכויים פחות טובים, כשהבעיה העיקרית היא התנייה למינימום של 70 אלף מקומות באצטדיון.

בנוסף, הבעלים של בני יהודה חזי מגן הגיש הצעה שקבוצה שאוהדיה יתפרצו למגרש תיענש באובדן ההישג אותו יחגגו האוהדים על הדשא. "אוהדים צריכים לדעת שאם הם יתפרצו לדשא בצורה המונית הקבוצה שלהם תאבד את האליפות או את העלייה לליגה, או כל הישג אחר", אמר מגן. ההצעה של מגן תועבר לבחינת הצוות המשפטי של ההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully