וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאריץ' מתקרב למכבי ת"א

לי בוץ

16.7.2007 / 13:50

הקשר שוחרר מאולימפיאקוס, מה שמקרב אותו לקרית שלום. רועי דיין יצא למבחנים בקבוצת סנט מירן הסקוטית. ליאור ז’אן אלוף הבאולינג

חלוצה של מכבי ת"א עד לעונה האחרונה, רועי דיין, החל היום (שני) להיבחן בשורותיה של קבוצת סנט מירן מהליגה הראשונה בסקוטלנד. דיין, בן ה-23, אמור להיבחן בקבוצה בשלושת הימים הקרובים, כשלאחר מכן ייבחן הצעה של קבוצה נוספת מסקוטלנד.

בעונה החולפת מיעט החלוץ לקבל דקות משחק אצל אלי כהן ופתח בארבעה משחקי ליגה בלבד, כשב-12 משחקים נוספים נכנס כמחליף בדקות הסיום. בתום העונה שעברה סיים את חוזהו במכבי ת"א ונחשב כעת לשחקן חופשי. לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים רצו להחתימו על חוזה חדש ארוך טווח, אך האחרון העדיף לנסות את מזלו באירופה.

בינתיים, במכבי ממשיכים לחפש חיזוק לעונה הבאה ולאחר שחרורו של הנבחן הצרפתי, ניקולס בונל, בקבוצה עושים מאמצים רבים להחתים את קשרה האחורי של אולימפיאקוס, מילוש מאריץ'. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי הביעה עניין בקשר כבר לפני מספר שבועות, אך הצהובים חיכו להתפתחויות בעסקת רוני מאנה על מנת שיוכלו לעמוד בעלויות הגבוהות של השחקן.

מאריץ' (1.76 מ', 73 ק"ג) בן ה-25 שוחרר מחוזהו באולימפיאקוס, שם הוא היה חתום עד 2009, דבר שעשוי להקל על מעברו לקרית שלום בעונה הקרובה. מכבי נאבקת על שירותיו יחד עם קבוצות נוספות מאירופה. במקביל, מחפשת הקבוצה חלוץ ברמה גבוהה, שישלים את החוד המשופר של הקבוצה אליו כבר התווספו יניב עזרן ויאניק קמנאן.

ז'אן אלוף הבאולינג

חניכיו של אלי כהן ערכו הבוקר את האימון האחרון במסגרת מחנה האימונים במירלו, ואחר הצהריים יחתמו את סיום המחנה עם סיור באמסטרדם. מחר תמריא הקבוצה לברצלונה ומשם תמשיך לאנדורה למשחק מול סנטה קולומה המקומית במסגרת גביע אופ"א ביום רביעי.

אתמול (ראשון) העביר מאמן הכושר הצהוב, ד"ר איציק בן מלך, הרצאה לשחקנים ולצוות בנושא - עקרונות עומסים והכנות מנטאליות ופיזיות לקראת משחק. במהלך ההרצאה ניתנו דגשים לאורח חיים נכון הנדרש משחקנים, כולל תזונה, שתייה, שינה, חימום ושחרור. שחקני הקבוצה שאלו שאלות והביעו עניין.

לאחר מכן ערך המאמן אלי כהן אסיפה טקטית, בה פרש את משנתו לגבי שיטת וסגנון המשחק בה תשחק הקבוצה בעונה הקרבה ובאה. לאחר ארוחת הערב, נערך טורניר באולינג סוער ומותח. לאחר מקצה מוקדמות עלו שמונת המנצחים לגמר הגדול. בתואר אלוף הבאולינג למחנה האימון 2007/8 זכה ליאור ז'אן, לאחר שגבר על יוסי שבחון, שסיים שני, ויובל שפונגין, שהסתפק במקום השלישי. הזוכים בשני המקומות הראשונים קיבלו פרסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully