וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה בדיוק העונש של אבשלום נוריאל?

16.7.2007 / 13:14

נצרת עילית נענשה בהפחתת 2 נקודות על תנאי בשל אי סדרים. היו"ר לשעבר נקנס ונאסרה עליו פעילות במועדון, אותו עזב לפני חודש וחצי

זוכרים שאיש העסקים והבעלים של הפועל נצרת עילית, אבשלום נוריאל, נעצר בחשד להטיית משחקים ולהלבנת הון, כחלק מפרשת השוער אושרי לוי? ובכן, נגד הקבוצה והיו"ר נוריאל הוגשו כתבי אישום בעניין אחר, המייחסים להם עבירות על תקנון בקרת התקציבים.

העבירות היו בעניין השחקנים ג`ורג` חריסטוב ואיגור ינשבסקי, שבעניינם הודיע נוריאל לבקרה, כי הקבוצה אינה חייבת בתשלום עמלת סוכן בגין העברתם. מאוחר יותר התקבלו במשרדי ההתאחדות שני כתבי תביעה על סך 25 אלף דולר כל אחד, על ידי סוכנם של השחקנים. הקבוצה הודיעה לסוכן כי בכוונתה לשלם לו את העמלות, אך עמלה זו לא דווחה לרשות לבקרת תקציבים.

העונשים שנגזרו על נצרת עילית בהסדר הטיעון כוללים הפעלת העונש המותנה על הקבוצה בעונת 2006/2007, כלומר, הפחתת 2 נקודות ליגה ממאזן עונת 2006/2007, ובנוסף קנס כספי של 30 אלף שקלים. כמו כן, הוענשה הקבוצה בהפחתת 2 נקודות ליגה על תנאי לשנתיים, על כל עבירה לפי תקנון בקרת התקציבים. על היו"ר אבשלום נוריאל נגזר איסור על מילוי תפקיד רשמי בקבוצה, ואיסור מילוי תפקיד רשמי או יצוגי בהתאחדות למשך 3 חודשים, וכן קנס בפועל בסך 2,000 שקלים.

קודם שנגזרו העונשים הודיע יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, יאיר רבינוביץ`, לדיין, עו"ד עמנואל סלע, כי הגיע להסדר טיעון עם הקבוצה, לפיו תודה הקבוצה בעבירות, יופעל עליה עונש על תנאי וקנס כספי. כחלק מהסדר הטיעון, הוגשה בקשה לבטל את כתב האישום נגד אבשלום נוריאל, בטענה כי הוא לא ימשיך לשמש בתפקיד בקבוצה וכנציגה בהתאחדות.

עו"ד סלע לא קיבל את הבקשה לגבי נוריאל, מכיוון שלדעתו הסדר זה לקה בחוסר סבירות קיצוני והיה עלול ליצור רושם של משוא פנים. עו"ד סלע ציין כי לא מדובר בעבירה טכנית וכי נוריאל היה מעורב בצורה עמוקה ומהותית וחתם על ההסכמים על סוכן השחקנים.

לאחר דיון נוסף הועבר אל הדיין, עו"ד סלע, הסדר טיעון מתוקן לפיו יורשע גם יו"ר נצרת עילית אבשלום נוריאל. אחרי שעו"ד סלע אישר את הסדר הטיעון המתוקן והרשיע את נצרת עילית ונוריאל בעבירות על תקנון בקרת התקציבים, הוא קבע את העונשים הכתובים לעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully