וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה עברה טיפול עשרת אלפים

16.7.2007 / 10:10

הפיליז הפסידו 10:2 לסט. לואיס, ההפסד ה-10 אלפים בהיסטוריה. היאנקיז ניצחו את טמפה ביי וצימקו את הפער מבוסטון ל-9 משחקים

פילדלפיה - סט. לואיס 10:2

כן, זה לא נעים, אבל גם נקודות ציון מביכות אפשר להפוך לחגיגה. אלברט פוחולס חבט לשני הומרים מתוך השישה שהפגיזו הקרדינלס על הפיליז, והקהל בעיר הצ'יזסטייק יכול היה לחוות מקרוב את המאורע הקומי-טרגי - הפסד עשרת אלפים בהיסטוריה בת 125 השנים של הפיליז, המועדון שנוצח הכי הרבה פעמים בספורט המקצועני בארה"ב. 45 אלף צופים הפכו לקראת הסיום את קריאות הבוז לעידוד: "10 אלפים - וגאים". כריס דאנקן, חואן אנקרנסיון, אדם קנדי וריאן לודוויק הצטרפו לפוחולס ברשימת ההומרים, ואדם ויינרייט הפליא עם שבעה אינינגים וחמישה חשמולים. אדם איטון הוא המגיש המפסיד.


ניו יורק מטס - סינסינטי 2:5

מצפון לניו ג'רזי טרנפייק היה שקט יותר. אוליבר פרז חזר מרשימת הפצועים והוכיח כמה הוא חיוני למטס, כשהכיש שישה חובטים בשישה אינינגים. חוזה רייס חבט להומר ובילי וגנר סיפק את השמירה, כשבצד השני ירה אדם דאן להומר מספר 25 העונה וקייל לוהש נוצח.


אריזונה - סן דייגו 4:0

דווקא עם ברנדון ווב על הגבעה לא הצליחו הנחשים להניף את המטאטא ולרשום את הסוויפ. ג'סטין ג'רמאנו הגיש 6.1 אינינגים טובים, במהלכם טיגן ארבעה חובטים. שלוש חבטות לבריאן ג'יילס, כשווב רושם, אמנם, עשרה סטרייקאאוטים, אבל בגלל 11 חבטות שורד 5.2 אינינגים בלבד.


אטלנטה - פיטסבורג 1:5

הברייבס לא מרפים מהמטס, ומשחק מצוין של באדי קרלייל, עם שמונה וארבעה, הקנה לו ניצחון ולאטלנטה סוויפ בסדרה. פרדי סאנצ'ז העלה את פיטסבורג בהומר ל-0:1, אבל בהמשך התעשתו אדגר רנטרייה (ארבע חבטות) וחבריו והפכו מול פול מאהולם, שהפסיד.


מילווקי - קולורדו 3:4

בשיניים, בשיניים מחזיקים הברוורס את הצמרת, כשקווין מנץ' חובט לטריפל מנצח באינינג השביעי ומקנה למאט וייס את הניצחון. ג'רמי אפלדט היה המגיש המפסיד, שמירה מספר 28 העונה לפרנסיסקו קורדרו. הומר לבראדלי הופ בקולורדו.


שיקגו קאבס - יוסטון 6:7

והברוורס היו חייבים את הניצחון הזה, כי הקאביז בתקופה מעולה. שיקגו טאטאה את האסטרוס, למרות שפיגרה 5:0 באינינג השני. אנחל פאגאן חבט להומר בן שתי ריצות ואחריו גם דרק לי, באינינג שני בן שש ריצות, כולן על הראש של וונדי (???) רודריגז. באינינג הרביעי, במצב של 6:6, חבט ריאן ת'ריו להומר המנצח, ומייקל וורץ המשיך לניצחון, כשבובי האורי שומר. מייק לאמב עם הומר ליוסטון.


סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 5:3

וגם כאן ראינו סוויפ, כשהדודג'רים לא עוצרים במפרץ ומנצחים בפעם ה-11 ברציפות בסן פרנסיסקו. בארי בונדס עם 0 מ-5 ורצף מבחיל של 20 מעמדי צלחת ללא חבטה אחת, כשהאחראי המרכזי הוא ברט טומקו, שהגיש חמישה אינינגים וזכה בניצחון. טקאשי סאיטו התאושש מהשבירה יום לפני כן ושמר בפעם ה-24 העונה. נוח לאורי ספג את ההפסד, בעונה שברוס בוצ'י והג'איינטס יעדיפו לשכוח.


פלורידה - וושינגטון 3:5

שני הומרים של מיגל קבררה ואחד של ג'וש ווילינגהאם עמדו במרכז ההתמודדות, והעניקו לסקוט אולסן ניצחון ולקווין גרג שמירה מספר 20 העונה. הפסד לג'ייסון סימונטאצ'י.

AL: היאנקיז חוזרים לחד ספרתי

טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 7:6

זה לא היה יפה, וזה היה די קשה, אבל זה ניצחון, וניו יורק חזרה למאזן חיובי ולפיגור של תשעה משחקים מבוסטון. קרלוס פניה העלה את הדוויל רייז בהומר ל-4:5 באינינג השביעי, אבל בשמיני שמו היאנקיז שלוש ריצות על הלוח, ומריאנו ריברה סגר את המיני חזרה של השדונים עם שמירה. הומר לדרק ג'יטר, ניצחון ללואיס ויזקאינו והפסד לקייסי פוסום.


בוסטון - טורונטו 2:1

ג'וש בקט היה כוחני, עם שמונה אינינגים ושמונה טיגונים, אבל ההתקפה שלו הסריחה ברמות קשות מול ג'סי ליץ' המצוין, שהתעלק על הרד סוקס עם 6.2 אינינגים טובים. ג'רמי אקארדו שמר, ועכשיו גם טורונטו התקרבה לרד סוקס, כש"רק" עשרה משחקים מפרידים ביניהן.


בולטימור - שיקגו וייט סוקס 3:5

עוד הפסד בעונה העצובה של הגרביים, למרות שג'רמיין דיי שיפר מעט את מאזנו העונתי עם שני הומרים. חוזה קונטרראס המזעזע ספג הפסד מספר 11 וה-ERA שלו האמיר ל-5.32. גארט אולסון עם הניצחון לאוריולס, כריס ריי עם השמירה, בריאן רוברטס וקורי פטרסון עם הומרים.


קליבלנד - קנזס סיטי 3:5

האינדיאנס קצרו ניצחון ולמרות הניצחון של דטרויט שמרו על הבדל של חצי משחק. טראוויס הפנר חבט להומר, ריאן גארקו אחריו ופאוסטו קרמונה הפליא מהגבעה עם שבעה וארבעה. ג'ו בורובסקי עם השמירה, הומר לג'ייסון סמית בקנזס סיטי והפסד לחורחה דה לה רוסה.


סיאטל - דטרויט 11:7

ג'ף וויבר סיים רשמית את הרנסנס שלו מול קבוצתו לשעבר. וויבר סגר חמישה אינינגים עם שבע ריצות חובה, כשממול מנצל זאת ג'סטין ורלאנדר לניצחון למרות ארבע ריצות חובה. ורלאנדר הגיש שבעה וטיגן שישה. מרקוס ת'יימס, מגליו אורדונייז ועומאר אינפנטה עם הומרים לדטרויט, חוזה גיין עם אחד לסיאטל.


לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 5:4 (11 אינינגים)

האח של ג'ף, ג'רד, דווקא היה מצוין באיינג'לס. וויבר הצעיר טיגן שישה חובטים בשבעה אינינגים, אבל דאבל של מארק טשיירה השווה באינינג השמיני ל-4:4 מידי סקוט שילדס, ובאינינג ה-11 חבט אותו טשיירה להומר, כשהוא מעניק ניצחון לסי ג'יי ווילסון. אריק גאנייה שמר בהצלחה. שלוש חבטות לשון פיגינס המצוין באנהיים.


מינסוטה - אוקלנד 3:4

ג'ו מאוור חבט לסינגל באינינג התשיעי והקנה לטווינס סוויפ על האייז, שהפסידו שבעה משחקים ברציפות. קודם לכן השווה ג'סטין מורנו בפצצה מספר 25 שלו העונה. פאט נשק בצד המנצח, ג'ו קנדי בזה שהפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully