וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד רוצה את סימאו סברוסה

16.7.2007 / 12:13

הקולוצ'יונרס ינסו להשתדרג בפורטוגלי, לאחר שהמו"מ עם קוארסמה נכשל. ריאל רוצה את שניידר, שוסטר מתכנן לשחרר שחקנים, ביניהם הלגרה

אתלטיקו מדריד קרובה לצרף את סימאו סברוסה. הקולוצ'יונרס, שעדיין לא סיימו לספור את הדינרוס לאחר מעברו של פרננדו טורס לליברפול, רצו תחילה לצרף את ריקרדו קוארסמה, תמורת סכום של כ-22 מיליון יורו, אלא שהמגעים עם קבוצתו, פורטו, נקלעו למבוי סתום.

הקבוצה של חאבייר אגירה לא רצתה להישאר תקועה עם ג'ובות ובלי שחקנים, אז פנתה לסברוסה כתחליף. מנהלי אתלטיקו כבר החלו במגעים עם קבוצתו, בנפיקה ליסבון. סעיף היציאה שלו מהחוזה עומד על כ-25 מיליון יורו, אבל הרוחיבלנקוס מוכנים להשקיע בו קצת יותר מ-15 מיליון יורו.

סברוסה, ששיחק בעבר בברצלונה בין השנים 1999-2001, אך לא הצליח שם, נחוש לחזור למדינה השכנה לפורטוגל, ולהוכיח עצמו.

ריאל גם משחררת שחקנים

מהעבר השני של מדריד, אחרי שססק פברגאס נשאר סופית בארסנל, אלופת ספרד החליטה לפזול לכיוונו של ווסלי שניידר. קשרה ההולנדי של אייאקס אמסטרדם עשוי למצוא עצמו בסנטיאגו ברנבאו, ושני המועדונים נמצאים במשא ומתן על השחקן בן ה-23.

הלבנים אמנם מחתימים שחקנים רבים הקיץ, אולם ברנד שוסטר מתכנן גם לדלל את הסגל שלו. המאמן הגרמני עשוי לשחרר שישה שחקנים. לפי דיווחים בעיתונות הבלם-קשר איבן הלגרה והמגן הימני מיצ'ל סלגאדו אינם נמצאים בתוכניותיו. גם שלושת הברזילאים מרסלו, אמרסון וז'וליו באפטיסטה, המושאל לארסנל, ואלבארו מחיה ייפרדו ככל הנראה מן המדים הלבנים.

אנטוניו קסאנו, שהסתכסך עם קפאלו בעונה שעברה, אך נשאר לבסוף, גם צפוי לעזוב. פנרבחצ'ה הביעה עניין בחלוץ רומא לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully