וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל חומדת את רודריגו פלאסיו

16.7.2007 / 10:27

ה'סאן' מדווח כי חלוץ בוקה עשוי להחליף את הנרי, שהתגרש, תמורת 15 מ' ליש"ט. באנגליה מודאגים מבקהאם, מוריניו לא מבטיח דבר לבאלאק

האם רודריגו פלאסיו ינחת בארסנל? דיווחים בעיתון ה'סאן' גורסים כי חלוצה של בוקה ג'וניורס ונבחרת ארגנטינה (25) יגיע השבוע לבדיקות רפואיות במועדון הלונדוני ועשוי לחתום בקבוצה תמורת סכום שיא של 15 מיליון ליש"ט.

עוד נטען כי פלאסיו, שהיה שותף בנבחרת ארגנטינה שהפסידה הלילה (שני) בגמר הקופה אמריקה לברזיל (3:0), ילבש את החולצה מספר 14, זאת של תיירי הנרי, שכזכור, ערק משורות התותחנים לברצלונה.

כרטיסו של פלאסיו, ששמו נקשר בעונה האחרונה לברצלונה, שייך גם לקבוצות הורקאן ובאנפילד, שגם ירוויחו סכום נאה אם העסקה תצא לפועל. מאורציו מאקרי, נשיא בוקה ג'וניורס, תיאר את החלוץ כהכי טוב בארגנטינה. הוא כבש 39 שערים ב-79 הופעות במדי בוקה.

ארסנל כבר הוציאה קרוב ל-20 מיליון ליש"ט בקיץ הנוכחי, על החלוץ אדוארדו דה סילבה, הבלמים באקרי סאגנה הווארד נורדוויט והשוער לוקאס פביאנסקי. אם פלאסיו יגיע לבסוף לאיצטדיון האמירויות תמורת הסכום הנקוב, הרי ששיא ההעברות של המועדון, שנקבע עם מעברו של סילבן וילטורד מבורדו בשנת 2000, 12.5 מיליון ליש"ט, יישבר.

אגב, הנרי, מסתבר שאחד המניעים למעברו של חלוץ ארסנל לשעבר לברצלונה, היה עקב התפרקות נישואיו. הנרי היה נשוי ארבע שנים לאישה אנגלית בשם קלייר, ששם המסלול שלה הוא ניקול מארי. הנרי אמר 'שהוא עצוב מאוד, אבל צריך לדעת בחיים מתי להתקדם הלאה'.

הרווד בדרך לוויגן

נראה שבסופו של דבר מרלון הרווד, חלוצה של ווסטהאם בעונה החולפת, יעבור לשורות וויגן, תמורת 4 מיליון ליש"ט. בסוף השבוע האחרון נערך מו"מ קדחתני בין שני המועדונים, ועל פי ה"טלגרף" הבריטי, הרווד יהפוך לשחקן החמישי שיעזוב הקיץ את הפטישים, אחרי ניג'ל ראו-קוקר, יוסי בניון, טיירון מירס ופול קונצ'סקי. שיחה עניינית בין המועדונים אינה עניין של מה בכך, משום שדייב ווילאן, יו"ר וויגן, היה מראשי המחאה בפרשת טבז, בגינה נקנסה ווסטהאם.

קרלוס טבז עשוי לעזוב אף הוא את אפטון פארק בהמשך השבוע, לאחר שהנהלת הפרמיירליג פסקה כי ווסטהאם תקבל ממנצ'סטר יונייטד את רוב דמי ההעברה על הקשר. החלטה זו עשויה להקל על המו"מ בין הצדדים, שנתקע משום התעקשות חברת MSI, שמחזיקה בזכויות השחקן, לקבל את מרבית הסכום. הארגנטינאי צפוי לעבור ביום רביעי בדיקות רפואיות באולד טראפורד, וההעברה על סך 20 מיליון ליש"ט צפויה להחתם בין המועדונים.

באנגליה מודאגים מהצגתו לראווה של בקהאם

נבחרת אנגליה חוששת מן העובדה כי הלוס אנג'לס גלאקסי מתכננת לערוך מסע משחקים, שיכול לפגוע בהכנותיו של דיוויד בקהאם בנבחרת.

אחת המטרות המרכזיות של האמריקאים בהחתמתו של בקס היא לערוך מסעות משחקים בעולם, שיכניסו כסף רב לקופת המועדון. הגלאקסי מתכננים להחל במסע בסידני, אוסטרליה, לקראת סוף חודש נובמבר, שישה ימים לאחר משחקה הקריטי של נבחרת שלושת האריות בבית נגד קרואטיה במוקדמות אליפות אירופה.

ריאל מדריד קיבלה כ-6 מיליון דולר בעבור משחק ראווה, ובלוס אנג'לס בונים גם על הכנסה נאה. "אולי לא נקבל 6 מיליון דולר כמו ריאל, אבל אם נעשה שישה משחקים בשנה, נוכל להכניס ממון רב", אמר טים לייק, אחד ממנהלי הקבוצה.

מוריניו: "מקומו של באלאק לא מובטח"

ז'וזה מוריניו, מנג'ר צ'לסי, שנמצא במסע משחקים עם קבוצתו ביבשת אמריקה לא מבטיח לקשרו, מיכאל באלאק, מקום של קבע בהרכב, לאחר הפציעה שעבר. "הוא שחקן שאני אוהב, אבל חייו, כמו חיינו לא קלים. יש לנו הרבה שחקנים טובים ואני לא נותן את המקום בהרכב לשחקנים על פי שמם ופרצופם".

באלאק, שהובא בקיץ שעבר למועדון המערב לונדוני, נחשב אשתקד לאחד מתשעה שחקנים אצל מוריניו, שכללו בין היתר את מקאללה, אסיין, למפארד ועוד, שהמנג'ר הפורטוגלי חפץ ביקרם בהרכבו.

הקשר הגרמני בן ה-30 לא שותף במסע המשחקים של הקבוצה שנערך כעת, לאחר שהוא עדיין מתאושש משני הניתוחים שעבר בקרסולו, זכר לפציעתו מסוף העונה. מבחינתו של מוריניו, באלאק "מתחיל מאפס, ולא יהיה לא קל בהתמודדות על מקום ב-11".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully