וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט הכי חם באוסטריה

אסף שקד

15.7.2007 / 23:36

עידן טל מככב, עזריאל מרשים, אלבארז מתאושש. אין פלא שהאוסטרים מוכרים כרטיסים למשחק האימון של בית"ר מול ושאש ב-50 יורו

בית"ר ירושלים סיימה הערב (ראשון) את היום הראשון של מחנה האימונים באוסטריה, במהלכו בחן המאמן יצחק שום את ההרכב שיפתח מחר במשחק האימון מול ושאש ההונגרית. האלופה הישראלית תשאף להתכונן כיאות למשחק מוקדמות ליגת האלופות בסוף החודש מול קופנהאגן הדנית, באווירה הפסטורלית האוסטרית.

על פי האימונים, נראה כי בית"ר תפתח מחר (12 שעון ישראל) מול ההונגרים במערך של 3:3:4. שמעון גרשון, שמחלים מהניתוח שעבר, לא צפוי לפתוח בהרכב. תומר בן יוסף, שמציג יכולת טובה באימונים, תורגל בהרכב לצד אריק בנאדו. המגן הצ'ילאני כריסטיאן אלבארז, שעדיין מתאושש מהטיסות הארוכות שעבר לאחרונה, ערך היום אימון מלא ונכנס לאט לאט לכושר משחק. שחקן הרכש החדש מצא בן זוג חדש לחדר, עידן טל, שהוא ואלברמן מקלים עליו את ההתאקלמות בזכות העובדה שהם מדברים ספרדית.

שום תירגל מערך של שלושה קשרים, שכולל את גל אלברמן, עידן טל ודרק בואטנג, ששהה במשפט מול סוכנו לשעבר, והגיע למחנה רק לקראת שעות הערב. הרכש מבולטון שיתף פעולה בהצלחה עם חבריו לקישור אלברמן וזנדברג, הוכיח מנהיגות במרכז השדה וזכה לשבחים מחבריו לקבוצה.

גם חן עזריאל ממשיך להרשים. היום תורגל השחקן הצעיר כשחקן כנף ימין, כבש צמד במהלך המשחקון הפנימי והוכיח כי הוא ראוי למקום בהרכב. בצוות המקצועי לא היססו להצהיר היום כי אם עזריאל ימשיך ביכולת הזאת - הוא ימצא בסופו של דבר את מקומו בהרכב כבר במשחק הגורלי מול קופנהאגן.

ברק יצחקי, שהיה פצוע ולא התאמן, שיבח גם הוא את השחקן הצעיר. "יש לו פריצה אדירה, בעיטה יוצאת מן הכלל והוא שחקן מוכשר מאוד", פרגן יצחקי, "ללא ספק יש לו מקום בקבוצה הבוגרת". יצחקי, אגב, סובל מפציעה בכתף והוא צפוי לחזור להתאמן באופן מלא רק לקראת תום המחנה, אך בקבוצה אופטימיים לגבי כשירותו למפגשים מול קופנהאגן. את החלק ההתקפי צפויים להשלים מחר טוטו תמוז, שיתפקד כחלוץ מרכזי, ומיכאל זנדברג, שישחק כשחקן כנף שמאלי.

אווירה סתאלבט

ב-12:00 בצהריים נחתה הקבוצה בבירה וינה והדרימה לעיירת הנופש בד-טטמנסדרוף, שנמצאת כחמישים קילומטרים מגראץ. השחקנים, שהתרגלו לקור ההולנדי, הופתעו ממזג האוויר הלוהט - שרב של 34 מעלות. "מה זה החום הזה", סינן יואב זיו מיד עם ירידת השחקנים מהמטוס, "יותר חם כאן מישראל". הפיצוי היה המלון המפואר, השוכן באמצע עמק יפהפה בנוף פסטורלי ושקט.

האוסטרים ערכו קבלת פנים נהדרת לירושלמים, ואף פרסמו את קיומו של משחק הידידות ברחבי הכפרים. כרוזים, שהודבקו על הקירות מסביב למגרש האימונים, הודיעו כי מחירי הכרטיסים למשחק האימון יהיו לא פחות מ-8 (!) יורו, על אף שבמגרש כלל אין מושבים.

האוסטרים אף הגדילו לעשות כשמכרו עד כה 200 כרטיסי VIP במחיר 50 יורו, אך רוכשי הכרטיסים ייהנו גם מארוחה טובה ובירה חופשית. "יגיעו לכאן מחר כ-300 אוהדים", אמר לנו אחד ממנהלי המגרש, "אנחנו אוהבים כדורגל איכותי ואנשים כאן משלמים בשביל זה. לפני כמה שנים הייתה כאן לאציו והיו כאן הרבה אוהדים, הבנו שבית"ר היא גם קבוצה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully