וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: בעיות בצמרת

15.7.2007 / 23:19

איסקייר פייה ורעננה השתיקו את ת"א 0:4, הפסד שני ברציפות לבית שמש, בסלאגפסט למודיעין 10:6. נתניה שוב ניצחה את פ"ת

איסקייר פייה מרעננה אקספרס כבר הגיש השנה לנו היטר, והיום (ראשון) כלל לא היה רחוק מעוד אחד. פייה היה דומיננטי עם שבעה אינינגים מלאים, 11 סטרייקאאוטים וחבטה אחת בלבד, ורעננה אקספרס השביתה את ת"א לייטנינג 0:4. דניאל קאופמן היה הפיצ'ר המפסיד.

אחרי ההפסד ביום שישי לת"א קיוו הבלו סוקס מבית שמש לחזור לעצמם, אבל ההגשה שלהם לא עבדה, והם נוצחו בסלאגפסט עצבני, שכלל שישה הומראנס, על ידי מודיעין מיראקל 10:6. המיראקל עלו ליתרון 0:7 באינינג השלישי, שצומק מייד בחמש ריצות של הגרביים, אבל שלוש ריצות נוספות באינינג החמישי סגרו עניין. אדאלברטו פאולינו, נוח ווקר ואלאדיו רודריגז חבטו להומרים למודיעין, ג'ייסון ריס (עשירי העונה), ג'וני לופז (שביעי) וסקוט ירמאקוביץ' עשו זאת בבית שמש. קרייג איגל היה המגיש המנצח, סקוט פרלמן המפסיד.

פ"ת חסרת המזל הובילה 6:7 בכניסה לאינינג השישי, אבל אז רשמו שחקני נתניה טייגרס שתי ריצות ועלו ל-7:8. לאחר שבתחתית האינינג לא הצליחו הפיונירס לרשום ריצות, ירדה החשיכה והשופטים הפסיקו את המשחק, כשלפ"ת הפסד מספר 13 העונה. ג'וש דואן מנתניה חבט להומר היחיד במשחק, לאון פיינגולד עם הניצחון וארי אלכסנברג עם ההפסד.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 4:11
2. ת"א לייטנינג 4:10
3. מודיעין מיראקל 5:9
4. נתניה טייגרס 7:5
5. רעננה אקספרס 10:6
6. פ"ת פיונירס 13:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully