וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה ביקשה: שלוש שנות מאסר לאלי כהן

15.7.2007 / 17:39

ביהמ"ש טרם הכריע, אבל עורך דינו של הנאשם בהטיית משחקים מקווה שעובדת היותו מכור להימורים תסייע. משה סיני שימש כעד אופי

התביעה במשפטו של שחקן העבר, אלי כהן, ביקשה היום (ראשון) ממבית משפט השלום לשלוח את כהן לשלוש שנות מאסר אחרי שלפני מספר שבועות קבע השופט כי הוא היה מעורב בהטיית 11 משחקים בין השנים 1998-2001. כזכור, כהן היה דמות מרכזית בפרשת "שופטים באדום". בין עדי האופי שהגיעו היום לבית המשפט היו משה סיני, צביקה רוזן ואיצ'ה מנחם.

עורך דינו של כהן, אורי קינן, טען כי מרשו מכור להימורים והוסיף: "הוא מרצונו ובאופן פרטי נמצא במרכז לגמילה מהימורים ואני חושב שצריך להיות לזה ביטוי".

מאוחר יותר הודיע עו"ד קינן: "אני מקווה שבית המשפט יקבל את טענותינו, וידחה את בקשת המדינה להטיל על אלי כהן עונש מאסר בפועל לשנים ארוכות".

עדויות אופי חיוביות

משה סיני, שחקן העבר של הפועל ת"א, הגיע כעד אופי ומעל הדוכן אמר: "אני מכיר את אלי כהן מילדות, מגיל 10. מהיכרותי איתו הוא היה חבר למופת. הוא אדם שאוהב לעזור ואם היינו נקלעים למקרים בהם היינו הולכים לבתי חולים, אלי היה מהראשונים שנרתם לנושאים האלה. הוא היה דוגמה מצויינת לילדים צעירים איך אפשר להגיע ממצב משפחתי מאוד קשה וסביבה קשה ביפו וזה לא היה פשוט להגיע לרמות כאלה של להיות שחקן נבחרת ולהיות מודל לחיקוי. אנחנו עזרנו לאנשים לא להגיע לפשע, אלי גם היה אחד מאלה. במה שקשור לספורט, תמיד יש פיתויים. מדובר בהרבה כסף, בספורט תחרותי ויש אנשים שרוצים או מתכוונים להשפיע".

צביקה רוזן, שאימן בעבר את כהן, אמר: "בכדורגל אתה נתקל בלא מעט אנשים בעיתיים. בקבוצה תמיד יש שניים שלושה שחקנים מובילים, אני לא מדבר על המשחק שלו אלא על כך שהיה חרוץ. בחגים היינו מצטרפים לתרומות לילדים חולים ואלי היה מהראשונים שנרתם לעזור לקהילה. לא הייתי מודע לצד אחר של אלי. היום אני יודע במה הוא נאשם ובמה הוא הורשע".

איצ'ה מנחם: "זה שאני עומד כאן - אני לא עושה את זה הרבה וזאת משום שאני מכיר את האיש בפן האחר מזה שהוצג. הוא גם שחקן נשמה וגם איש נשמה. אני הכרתי אותו עוד כנער. הוא היה הראשון לכל התנדבות, לכל בקשה, הוא תרם לחברה על מנת שיהיה טוב לילדים חולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully