וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול הנרי מתיאו זכה בטורניר גשטאד

15.7.2007 / 16:59

הטניסאי הצרפתי השיג תואר שני העונה אחרי שניצח את ספי האיטלקי 7:6, 4:6, 5:7. דויד פרר ניצח את אלמגרו בגמר בשבדיה

הטניסאי הצרפתי פול הנרי מתיאו(28 בעולם) זכה היום (ראשון) בתואר הרביעי בקריירה שלו, אחרי שגבר על אנדראס ספי האיטלקי (111 בעולם) 7:6, 4:6, 5:7 בגמר טורניר גשטאד בשוויץ (על סך פרסים של 421,250 יורו).

הטניסאי הצרפתי חזר פעמיים בפיגור והתגבר על חום של ארבעים מעלות בשוויץ. "אין ספק שעשיתי כברת דרך ארוכה היום", אמר הצרפתי והוסיף: "נלחמתי היטב וזו הסיבה שניצחתי. כואב לי על ספי בגלל שהתואר הזה הגיע לו לא פחות". עבור ספי, זו הייתה ההופעה הראשונה בקריירה בסבב הגברים המקצועני.

עבור מתיאו, זה היה התואר השני העונה על חימר, אחרי שזכה גם בטורניר קזבלנקה באפריל. הצרפתי למעשה הישווה את ההישג שלו מ-2002, אז הוא זכה בטורנירי מוסקבה וליון ונבחר לתגלית העונה בסבב המקצועני. "אני רק מקווה שלא אצטרך לחכות עוד 5 שנים עד לתואר הבא", סיכם הצרפתי שירשום עלייה משמעותית בדירוג העולמי שיתפרסם מחר.

גמר טורניר החימר בבאסטאד, שבדיה (על סך פרסים של 323,250 יורו) הפגיש בין דויד פרר לניקולס אלמגרו, שניהם ספרדים. במקרה הזה הקרב היה הרבה יותר חד צדדי, כאשר פרר ניצח בקלות 1:6, 2:6 וחגג תואר רביעי בקריירה. זה היה התואר השני העונה של פרר, שזכה בטורניר אוקלנד בינואר. בשבוע הבא הספרדי ישתתף בטורניר החימר היוקרתי בשטוטגארט, שם ינסה להגן על תארו מהשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully