וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוזהו של ניר דוידוביץ לא ישודרג, וזה סופי"

15.7.2007 / 16:01

גורם במכבי חיפה התייחס שוב לדרישות השוער לפתוח את חוזהו. רביד גזל עשוי לעבור למכבי תל אביב, אך גם כפר סבא בתמונה

"חוזהו של ניר דוידוביץ לא ישודרג וזה סופי", כך אמר הערב גורם במכבי חיפה לוואלה! ספורט בנוגע לסוגיית בקשת השוער לפתוח את חוזהו ולהעניק לו מספר דרישות נוספות. אותו גורם הוסיף כי למרות התצוגה של דוידוביץ' ברומניה, למועדון אין כוונה לפתוח את חוזהו. אחת מהסיבות היא ששחקנים אחרים בקבוצה עלולים לדרוש דרישות דומות.

קשר מכבי חיפה, רביד גזל, עשוי לחתום השבוע במכבי תל אביב. על פי מקורבים לעסקה, גזל כבר סיכם את תנאיו בקבוצה עם אבי נימני, אולם הנתק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב מקשה על קיום העסקה. "התנאים סוכמו, כל מה שנשאר לעשות הוא ליזום שיחה בין חיפה לבין אבי נימני, אבל זה לא פשוט בכלל", אמר מקורב לעסקה.

יחד עם זאת, הבוקר התברר שגם הפועל כפר סבא חידשה את המגעים עם הקשר, זאת לאחר שכבר החליטה להקפיא את המשא ומתן. כזכור, הקבוצה דרשה מגזל שיפחית בדרישותיו הכספיות למרות שהוא דרש חוזה נמוך יותר מאשר היה זכאי לו בחיפה. בימים האחרונים חלה תפנית משום שחיפה הודיעה שהיא מוכנה לשחררו ללא תמורה. ככל הידוע, גזל התבקש לקצץ בשכר כ~20 אלף דולר, אך הוא לא מתכוון להשיב בחיוב להצעה. כעת חידשו הצדדים את המשא ומתן בתקווה להגיע לפשרה.


עוד בכפר סבא: המאמן אלי אוחנה שחרר את צמד החלוצים מגאנה, אריק באקו ואריק גאוויו. בכך למעשה הוחלט על שחרורם של כל הזרים שהתאמנו עד כה בקבוצה. בקבוצה מחפשים כרגע חלוצים זרים אחרים, ואוחנה יצפה בימים הקרובים בקלטות. ולנטין תאודוריקה החל להתאמן עם הקבוצה. לתאודוריקה חוזה לעונה הבאה, אבל הוא עדיין לא החליט האם להמשיך בקבוצה משום שהוא בוחן הצעות אחרות. בינתיים עורך השחקן אימונים אישיים עם מאמן הכושר, אלכס בר ציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully