וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכה לאוהדים של מכבי ת"א הפתעה"

לי בוץ

15.7.2007 / 17:43

גורם בקבוצה התייחס להחתמתו הצפוייה של חלוץ זר ואמר: "נחתים שחקן ברמה גבוהה". הקבוצה התעניינה בלואיס סוארז האורוגוואי ונדחתה

במכבי ת"א ממשיכים לחפש חיזוק לקראת העונה הבאה ובימים הקרובים צפוי לחתום בקבוצה חלוץ זר, כשהצוות המקצועי מחפש גם קשר אחורי. "מחכה לאוהדים של מכבי הפתעה", סיפר היום (ראשון) גורם בקבוצה. "נחתים שחקן התקפה זר ברמה גבוהה, כשאנחנו לא פוסלים גם אופציה לחיזוק ישראלי נוסף".

במכבי עושים מאמצים כבירים להחתים חלוץ ברמה גבוהה והשם הבולט ביותר שנבדק לאחרונה הוא חלוצה האורוגוואי של כרונינגן, לואיס סוארז. עם זאת עלותו של סוארז בן ה-20 מוערכת בכ-1.5 מיליון דולר ובנוסף כרונינגן מסרבת לשחררו בשלב זה. חשוב לציין שהחלוץ הצעיר בלט כבר בעונתו הראשונה באירופה, כבש 10 שערי ליגה ומבחינת הגיון, הרי שאין כזה בהגעה שלו לישראל.

שני שמות נוספים שהועלה לאחרונה אך נדחו בסופו של דבר הם גלן סלמון הדרום אפריקאי, שהוצע לקבוצה ובעונה החולפת שיחק בנאק ברדה ההולנדית ופטר באז'אט ההונגרי, סגן מלך השערים בהונגירה שכבש בעונה החולפת 16 שערים במדי גיור.

בונל שוחרר

בינתיים, ניקולס בונל, הקשר הצרפתי שנבחן בימים האחרונים במחנה האימונים במירלו, קיבל היום הודעה רשמית על שחרורו מהקבוצה לאחר שלא הצליח להרשים את הצוות המקצועי.

הבוקר ערכו הצהובים אימון נוסף במירלו, כשמחצית משחקני הקבוצה ערכו אימון שחררו בהדרכת מאמן הכושר, איציק בן מלך, ושאר השחקנים ערכו אימון מלא. אימון השחרור כלל ריצה, תרגילי גמישות ומשחקי כדורסל באולם הספורט. אחר הצהריים לא יתקיים אימון נוסף והשחקנים יוכלו לנצל את חלון הזמן לטובת מנוחה וטיפולים. לאחר ארוחת הערב מתוכנן לשחקנים טורניר באולינג, אשר יכלול תחרות בין השחקנים, כשלמנצחים הובטח פרס נאה.

ביום שני תקיים מכבי את האימון האחרון במירלו, כשלאחריו יצאו חניכיו של אלי כהן לסיור באמסטרדם. ביום שלישי תעזוב הקבוצה את מתקן האימונים במירלו ותמריא לברצלונה מאסמטרדם, משם תמשיך ישירות לאנדורה, שם תפגוש ביום חמישי את סנטה קולומה המקומית במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של גביע אופ"א. ערב המשחק, תקיים מכבי אימון באצטדיון בו יתקיים המפגש ביום חמישי.

עדכון ראשון: 15.7 15:39
עדכון אחרון: 15.7 17:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully