וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבר רונן השיגה את הקריטריון לאליפות העולם

15.7.2007 / 14:38

רוכבת אופני ההרים סיימה במקום ה-28 באליפות אירופה שהתקיימה בטורקיה וזכתה בכרטיס לסקוטלנד: "יכלתי להיות במקום יותר גבוה"

אלופת ישראל באופני הרים, ענבר רונן, סיימה היום (ראשון) במקום ה-28 באליפות אירופה באופני הרים, שנערכה בקפדוקיה שבטורקיה .

למסלול הקשה זינקו 40 רוכבות מהן 32 בלבד הצליחו לסיים את המסלול . המסלול באורך של 7.1 ק"מ עבר בנופים של קפדוקיה ושילב חלקים טכניים ועליות רבות . התחרות כללה 5 הקפות ובסך הכל מרחק של 35 ק"מ.

רונן, אשר נמצאת בתקופה לא טובה, הנמיכה ציפיות לפני המירוץ , והיא סיימה בסופו של דבר במקום ה-28 בזמן של 2:09 שע'. אמנם המטרה של השגת הקריטריון להשתתפות באליפות העולם בסקוטלנד הושגה, אולם מדובר מבחינתה בתוצאה שאינה מספקת.

רונן אמרה בסיום התחרות: "אני לא מאוכזבת. יש שיפור משנה שעברה בה לא סיימתי והייתי רחוקה הרבה יותר מהמנצחת. אני בתקופה לא טובה , וראיתי שאני לא רוכבת כפי שאני בדרך כלל גם ביחס למתחרות האחרות . עשיתי הכי טוב שיכולתי ויש שיפור משתי התחרויות האחרונות . בסך הכל השגתי את המטרה להיות בין 30 הראשונות ולהשיג את הקריטריון לאליפות העולם . ספורטאי צריך לדעת להתמודד גם בתקופה לא טובה" .

על התחרות עצמה אמרה רונן: "התחרות היתה קשה , עם מיטב הרוכבות , לא התאמנתי והכרתי מספיק טוב את המסלול . אני ממשיכה הלאה וכרגע אני חושבת איך לחזור להתאמן בצורה מסודרת ביותר. אני חושבת שעשיתי הכי טוב שאני יכולה ואני יודעת כי יכולתי ביום נתון להיות במקום יותר גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully