וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי פרננדז חתם ל-4 שנים בבדאלונה

15.7.2007 / 14:21

השחקן שזכה בתואר תגלית העונה ביורוליג, ימשיך במועדון הקטלוני לצידו של ריקי רוביו. פאפאלוקאס האריך את חוזהו בצסק"א

רודי פרננדז, אחד הכדורסלנים הצעירים המוכשירם ביותר בספרד, יישאר במועדון האם שלו בארסע העונות הקרובות אחרי שחידש את החוזה שלו בחובנטוד בדאלונה.

פרננדז (21, 1.96 מ'), שזכה בעונה שעברה בתואר תגלית השנה ביורוליג, יישאר במועדון הקטאלוני לפחות עד עונת 2010/11. בעונה שעברה הוא השיג ממוצע של 15.8 נקודות ביורוליג. יחד עם ריקי רוביו, בדאלונה שמרה על שניים מהשחקנים הצעירים הטובים ביותר ביבשת לקראת העונות הקרובות. השניים ימשיכו לשחק תחת שרביטו של המרמן אאיטו רנסס.

ריאל מדריד, שתארח בעונה הקרובה את פיינל פור היורוליג, ממשיכה להתחזק והפעם היא החתימה את מיכאליס פלקאנוס היווני (26, 1.98 מ'). לפי הדיווחים בספרד, העיסקה הזאת אמורה להשלים את בניית הסגל של ריאל מדריד, שבמקביל אמורה לשחרר את מרקו תומאס, שמשחק באותה משבצת של היווני.

תאודורס פאפאלוקאס, שחקנה היווני של צסק"א מוסקבה וה-MVP של היורוליג, ימשיך ללבוש את מדיה של האלופה הרוסית עד עונת 2009/10. פאפאלוקאס (30, 2.00 מ'), שהיה חתום לשנתיים הקרובות, האריך את החוזה בעונה נוספת וכל זה אחרי חמש עונות שבהן הוא כבר משחק בבירה הרוסית.

ביוון עצמה, הסנטר הסרבי דיאן טומאשביץ' האריך את חוזהו במדי אלופת היורוליג פנאתינייקוס, כמו חבריו: ניקוס חאג'יוורטאס, מייק באטיסט ומילוש וויאניץ'. טומאשביץ' (34, 2.08 מ'), ששיחק בשנתיים האחרונות בפאו וקלע 16 נקודות בגמר היורוליג מול צסק"א מוסקבה, חתם לשתי עונות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully