וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם בלבול מחפש מלחמה, נחזיר לו מלחמה"

באר שבע הציעה לאופיר חיים חוזה משודרג, במכבי נתניה זועמים. ראובן עטר רוצה את אלירן דנין, אימון בכורה לסבן ולסוליס

חלוץ מכבי נתניה, אופיר חיים, קיבל בימים האחרונים הצעה חסרת תקדים מהפועל באר שבע. במהלך סוף השבוע האחרון שוחחו נציגי הקבוצה הדרומית עם מקורבי החלוץ והציעו לו חוזה משודרג לעומת זה שיש לו בנתניה.

לחיים , שחקן מאוד מוערך בבאר שבע ואהוב על האוהדים, יש חוזה בנתניה לשנתיים הקרובות. מקורבי חיים אמרו לוואלה! ספורט: "ההצעה של באר שבע מאוד מעניינת את אופיר, שם הוא יכול להפוך לשחקן מוביל". מאמן באר שבע, מרקו בלבול, שעבד עם חיים במכבי נתניה רוצה לראותו בכל מחיר בקבוצה. חיים אמר היום: "אני שחקן תחת חוזה בנתניה".

הידיעה על הפנייה של באר שבע לחיים עוררה בנתניה כעס גדול, שעיקרו הופנה כלפי מרקו בלבול. גורם בכיר בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "נבדוק את העניין. כנראה שאדון מרקו בלבול מחפש להזיק למכבי נתניה בכל דרך ואם הוא מחפש מלחמה נחזיר לו מלחמה. בכל מקרה, אנחנו בטוחים שזה לא סגנון העבודה של אלונה ברקת. אנחנו בטוחים שבעסקיה הפרטיים היא לא מתנהגת כך".

נתניה מתעניינת באלירן דנין

מגן מכבי נתניה דודי פדלון וסוכנו עובד קראוס נפגשו אמש (מוצאי שבת) עם מנהל הקבוצה גדי חן והמאמן ראובן עטר. בפגישה נאמר לפדלון כי נתניה מאוד מעוניינת בשחקן, אך הצעה מסודרת לא הועברה לפדלון, שבחר בסופו של דבר לחתום בבאר שבע.

קראוס אמר לוואלה! ספורט: "מדובר בשני אנשים טובים, אין לי שום טענות אליהם ושום בעיות איתם. מה שקרה הוא שהאנשים שמנהלים את מכבי נתניה לא הראו לנו סימני רצינות. ב-23:00 בלילה חזר אלי גדי חן ואמר שאין לו תשובה, כל שנותר לו הוא לאחל בהצלחה לפדלון".

גורם בנתניה אומר היום: "אין ספק שסתם בוזבז זמן יקר מסוימת בכל ההתנהלות מול השחקן, כל העסק הזה היה אמור להסתיים מזמן. חבל, הוא שחקן טוב ואישיות בעל אופי חיובי".

נודע ששמו של אלירן דנין, המגן השמאלי של בית"ר ירושלים, הוזכר כמי שמכבי נתניה היתה מעוניינת לראות בשורותיה. ועל פי הידוע אף נעשה בירור עם סוכנו של השחקן. עם זאת לא ברור עדיין אם דנין יסכים להגיע לנתניה, שכן השחקן מעוניין להגיע לקבוצה בה יובטח לו מקום בהרכב, ולפחות מאבק הוגן על ההרכב, ובנתניה כידוע מקומו של דדי בן דיין מובטח בהרכב לאחר שיחלים מפציעתו.

ברוכים הבאים

אחרי שבוע של אימונים מפרכים, שבה היום מכבי נתניה לאימונים, כשערכה אימון ערב בדן קיסריה. שחקני הרכש החדשים קלמי סבן ומרסלו סוליס נטלו גם הם חלק באימון.

מלבד לדדי בן דיין, שמשיך להיעדר בשל הפציעה בשרירי הרגליים, נטלו חלק באימון כל שחקני הקבוצה.

קלמי סבן, ששב לנתניה אחרי היעדרות של 7 שנים, נראה שנקלט היטב בקבוצתו החדשה-ישנה. כך גם לגבי סוליס, שנראה פעלתן מאוד במהלך המשחקונים.

משחק האימון מול בני יהודה, שאמור היה להתקיים ביום רביעי, בוטל ונתניה תשחק מול הכח עמידר ר"ג ביום שישי בשעה 10:30 במגרש "אילן" הסמוך לספארי בר"ג. יהיה זה משחקה הראשון והיחידי של נתניה ערב צאתה למחנה האימונים בגרמניה בשבוע הבא.

עדכון ראשון: 15.7 13:44
עדכון אחרון: 15.7 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully