וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאווין מתקרב ל-300

15.7.2007 / 11:23

המגיש של המטס קצר ניצחון מספר 298 בקריירה ב-1:2 על סינסינטי. הקאביז הלמו באוסוולט ויוסטון 3:9, נצחונות לבוסטון וליאנקיז

ניו יורק מטס - סינסינטי 1:2

למרות הופעה טובה, דומה היה שטום גלאווין לא יצליח לנצח את המשחק הזה. גלאווין הגיש שמונה אינינגים ענקיים, בהם טיגן חמישה חובטים, אבל מולו היה מאט בלייל מצוין, עם שבעה ושישה. לסטינגס מילדג' חבט לסינגל באינינג השמיני, הכניס את הריצה המנצחת הביתה ובילי וגנר שמר בפעם ה-19 העונה. הפסד למייק סטנטון, הומר לברנדון פיליפס מהרדס.


מילווקי - קולורדו 1:2

בעוד הקאבס בפורמה לוהטת, מילווקי חייבת לשמור על היתרון במרכז, שהצטמק ל-3.5 משחקים. טוני גרפאנינו חבט כדור קשתי שנחת בלי להיתפס באינינג העשירי, וזיכה את דרק טרנבאו בניצחון. בן שיטס עזב את המשחק אחרי 3.1 אינינגים, בגלל פציעה באצבע, והברוורס ייאלצו, כנראה, להסתדר בלי האס שלהם לפחות לפתיחה אחת. קורי הארט חבט להומר על רודריגו לופז, עם שבעה וחמישה, וריאן שפילבורגס נידב מצידו הומר לקולורדו. לטרוי הוקינס עם ההפסד.


פילדלפיה - סט. לואיס 4:10

כמו שזה נראה, הקרדינלס יוותרו במהרה על הכתר שלהם. סט. לואיס נראית רע מאוד, למרות שאלברט פוחולס מתעורר, עם הומר מספר 18 העונה. קול האמלס היה בינוני אבל ניצח עם שישה אינינגים, מייק מארות' בצד המפסיד. ג'ימי רולינס, ריאן הווארד וארון רוואנד עם הומרים לפילי.


אריזונה - סן דייגו 4:5

הנחשים ממשיכים לסבך את הפאדרס, ומי שנהנה מהסיפור הם הדודג'רס, שניצחו ועלו ליתרון של משחק אחד בראש המערב. כריס יאנג הגיש שישה אינינגים וטיגן שמונה חובטים, יצא ביתרון אבל הית' בל, קליי מרדית' וסקוט ליינברינק שברו לו את הניצחון. קווין קוזמנוף, חליל גרין ובריאן ג'יילס עם הומרים לפאדרס, טוני קלארק עם אחד לאריזונה. ניצחון לברנדון ליון, שמירה לחוזה ולוורדה.


אטלנטה - פיטסבורג 4:5

הברייבס שמרו על מרחק מהמטס, למרות ארבע ריצות של הפייראטס באינינג השביעי, שהשוו מ-4:0 ל-4:4. באינינג התשיעי חבט ג'ף פרנקור לסינגל המנצח, ואטלנטה חילצה ניצחון בשיניים. בוב וויקמן עם ה-W, שון צ'אקון עם ההפסד. הומר לריאן דואומיט בפיטסבורג ולאנדרו ג'ונס באטלנטה.


שיקגו קאבס - יוסטון 3:9

טד לילי הנפלא נקלע לפיגור 1:0, אבל תמיכה התקפית מאסיבית, כולל הומר של אלפונסו סוריאנו על רוי אוסוולט, העניקה לקאביז ניצחון. לילי הגיש שמונה אינינגים כוחניים, בהם טיגן שבעה חובטים. 5.1 אינינגים ושמונה ריצות חובה לאוסוולט המיואש.


סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 8:7

הדודג'רס נפרדו מהפאדרס, אבל זה עלה להם בדם. למרות יתרון 0:6 באינינג החמישי, לוס אנג'לס חטפה שוויון בפרצוף בתשיעי, אחרי ארבע ריצות של הג'איינטס בשמיני. באינינג ה-12 חבט רפאל פורקאל כדור הקרבה, והקנה ניצחון למארק הנדריקסון, כשרודי סיאנז שומר בהצלחה. פטריק מיש עם ההפסד. הומרים לווילסון בטמיט ולג'ף קנט מלוס אנג'לס, וגם לרנדי ווין מפריסקו.


פלורידה - וושינגטון 2:5

סרג'יו מיטרה הגיש 7.2 אינינגים סולידיים וזכה בניצחון, מאט צ'יקו עם ההפסד וקווין גרג שמר בהצלחה. מיגל קבררה, ג'וש ווילינגהאם וג'רמי הרמידה עם הומרים למארלינס,

סיאטל מנצחת, גם האיינג'לס

סיאטל - דטרויט 4:6

המארינרס עושים את שלהם במלאכת האיום על המלאכים. קנג'י ג'וג'ימה חבט לגראנד סלאם על קני רוג'רס באינינג השישי וביסס את הניצחון של סיאטל, החמישי שלה בשישה משחקים. שישה ושישה למיגל באטיסטה בניצחון, ג'יי ג'יי פאץ אמין, כרגיל, עם השמירה. קרטיס גרנדרסון חבט להומר בדטרויט, מה שלא מנע הפסד מרוג'רס.


לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 5:9

זה לא היה משחק שג'ון לאקי ישמור למזכרת, אבל שישה אינינגים עם שלוש ריצות חובה (ארבע בסך הכל) וחמישה חשמולים הספיקו לו כדי לקצור ניצחון מספר 12 העונה. קמרון לואו היה המגיש המפסיד, והאיינג'לס שומרים על מרחק של שלושה משחקים מהמארינרס.


בוסטון - טורונטו 4:9

דייסקי מאטסוזקה ניצח את המשחק, אם כי לא בזכות יכולת עילאית, אלא בעזרת אינינג שישי ענק של הרד סוקס, בו רשמו שש ריצות. דייויד אורטיז, אריק הינסקי וג'ייסון וריטק חבטו להומרים בבוסטון, כשלאורטיז זהו הומר ראשון אחרי 129 עליות לצלחת. טרוי גלאוס וארון היל עם הומרים לבלו ג'ייז, דסטין מקגאוון עם ההפסד.


טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 6:4

בובי אבריו היה גיבור המשחק של היאנקיז, עם הומר וחמישה ריביז, וניו יורק חזרה למאזן חצוי של נצחונות והפסדים. הידקי מאטסוי חבט להומר משלו, צ'ין מינג וונג היה יציב כהרגלו בהגשה עם שישה ושישה ומריאנו ריברה שמר. הומר מספר 21 לקרלוס פניה מהדוויל רייז, הפסד לאנדי זוננשטיין.


מינסוטה - אוקלנד 3:4

האייז בסלאמפ טוטאלי עם הפסד שישי ברציפות, כשקרלוס סילבה סוגר 6.2 אינינגים וארבעה טיגונים. שמירה מוצלחת לג'ו ניית'ן. בצד השני הגיע ג'ו בלנטון ל-7.2 אינינגים, אבל רשם ארבע ריצות חובה ואת ההפסד.


קליבלנד - קנזס סיטי 6:5

האינדיאנס לא הצליחו לנצל את ההפסד של דטרויט, למרות שחזרו מפיגור 5:0. אמיל בראון חבט להומר בן שלוש ריצות ועזר לרויאלס לרשום ניצחון מספר 39 העונה, כשגיל מש זוכה ב-W השישי שלו העונה למרות הופעה לא משכנעת. אוקטביו דוטל עם השמירה, סי סי סבאתיה המידרדר עם ההפסד הרביעי העונה. הומר לריאן גארקו בקליבלנד.


בולטימור - שיקגו וייט סוקס 6:7

ככה נראית כל העונה של הוייט סוקס: יתרון באינינג התשיעי, שבירת שמירה (יא שמן - מה עשית, בובי ג'נקס?) ואחר כך סינגל של ניק מרקאקיס, שניצח את המשחק בעשירי. הומרים לקווין מילאר ולג'יי פייטון מבולטימור, ניצחון לכריס ריי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully