וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין שוב מועמד לירושלים

שגיא ניר

15.7.2007 / 11:23

הפורוורד, שהודיע שיילך בעקבות הכסף הגדול, עדיין לא חתם באירופה ועשוי להישאר אדום. ירושלים ממתינה לפיב"א בעניין ארנולד

עמוק בתוך הפגרה, ופורוורד הפועל ירושלים בשנתיים האחרונות מריו אוסטין עדיין לא מצא לעצמו בית חדש. כעת, מסתבר שאופציית מלחה הופכת שוב רלוונטית מבחינתו.

אוסטין הובא לירושלים לפני שתי עונות על ידי ארז אדלשטיין, ובתקופה בה שיחק באדום הפך לשחקן הדומיננטי ביותר של האדומים. בסיום העונה, מיד לאחר ההפסד למכבי תל אביב בגמר הפיינל פור, הודיע הפורוורד שילך למקום שישלם לו את הסכום הגבוה ביותר - בלי סנטימנטים. בינתיים, מסתבר, באירופה לא ממהרים להחתים את אחד הגבוהים הטובים ביול"ב קאפ, וביום שישי סיפר יו"ר ירושלים דני קליין על הקשר המתחדש עימו.

בירושלים לא בנו הקיץ על אוסטין, שדרש שכר שנתי הגבוה ממיליון יורו - לא ריאלי במושגי התקציב של ירושלים של לפני חודש או חודשיים. הגאות היחסית בתקציב של מלחה גרמה לקשר המחודש בין השחקן והקבוצה, אך בירושלים מעריכים כי במידה ואוסטין יזכה להצעה גבוהה מאירופה, הוא לא יחזור למדים האדומים.

בירושלים ממתינים כרגע להחלטת פיב"א לגבי ג'יימי ארנולד, כשההערכה היא שהאיגוד האירופי יכריע לטובת דינמו מוסקבה, שעשויה לדרוש סכום פיצוי גבוה על השחקן. עניין ארנולד הוא בעל השפעה גם בגזרת יניב גרין, שעדיין נוטה להעדיף את האופציה האירופית.

במידה שגם ארנולד וגם גרין לא ישחקו בירושלים, אפשרות שנראית כרגע נמוכה, עשויים ללכת בקבוצה על ג'רון רוברטס כישראלי בכיר נוסף. במקביל, עשוי דן שמיר לצרף רכז ישראלי נוסף לדרור חג'ג', כשיובל נעימי, המועמד גם לאשקלון, הוא אפשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully