וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבישלי: "הראש של יוסי כבר היה מופנה לליברפול"

15.7.2007 / 9:04

מאמן ווסטהאם מדבר לראשונה על המעבר של בניון לליברפול ואומר שמאוד רצה שישאר, אך שהישראלי רצה רק לסקאוזרים

טל בן חיים ערך הלילה (בין שבת לראשון) את הופעת הבכורה הבלתי רשמית שלו במדי צ'לסי. הבלם הישראלי פתח בהרכב של הכחולים במשחק האימון מול אמריקה המקסיקנית, והוחלף במחצית. במשחק עצמו ניצחה צ'לסי 1:2 משערים של הרכש הטרי פלורן מאלודה וג'ון טרי.

אחד הסכסוכים המתוקשרים ביותר בכדורגל העולמי, בין ז'וזה מוריניו לרומן אברמוביץ', הגיע לסיומו, כך לפחות על פי מוריניו. המנג'ר הפורטוגלי נפגש בשבוע שעבר בסטמפורד ברידג' עם הבעלים של צ'לסי אחרי נתק בין שישה חודשים, וליבן איתו את כל העניינים הרבים שהיו במחלוקת בין השניים לאורך השנה האחרונה.

בראיון ל"ניוז אוף דה וורד" סיפר מוריניו: "היתה לי פגישה מאוד ארוכה וטובה עם אברמוביץ', ופתרנו את כל הבעיות. אני יודע מה הוא חושב, אני יודע איך הוא מרגיש ואני יודע מה הוא רוצה. והוא מכיר אותי כאדם, כמאמן, והוא יודע מהי הדרך בה אני עובד".

"זו היתה שיחה קלה ומהנה. הייתי מאושר מכך שהאווירה בינינו טוהרה", המשיך מוריניו. "אני מתחיל כעת את עונתו הרביעית במועדון, ואם אוכל להמשיך עוד חמש, שש, שבע או שמונה שנים, אעשה זאת ללא בעיה. אין בי שום רצון לנסות משהו אחר באיטליה או ספרד. קניתי בית בלונדון ואני לא שוכר יותר דירות. אני רוצה להישאר, ואם צ'לסי היתה מחפשת לבצע שינוי בעמדת המאמן, היא כבר היתה עושה זאת עד עכשיו".

בניון קורן אופטימיות

ה"מירור" ערך ראיון עם יוסי בניון, בו סיפר כי הוא לא חושש מהצטרפותו הצפויה של קרלוס טבז למנצ'סטר יונייטד, שאמורה להגדיל את פערי האיכות בין השדים האדומים לקבוצתו החדשה של בניון, ליברפול. בניון החמיא לטבז, חברו בווסטהאם בעונה החולפת, אך הבהיר כי גם לאדומים מאנפילד יש מספיק כח אש על מנת לעמוד בקצב של היונייטד.

"טבז הוא שחקן גדול", אמר בניון בראיון. "ואם יונייטד תחתים אותו הוא ייתן להם הרבה דברים טובים, אבל גם לנו יש הרבה שחקנים טובים, ונהיה יותר חזקים העונה. פרננדו טורס, למשל, הוא שחקן טוב מאוד. הוא יסתגל מאוד מהר לליברפול בזכות כל הספרדים שיעזרו לו כאן, ואני בטוח שהוא יבקיע הרבה שערים".

"טבז הוא יותר שחקן שיוצר מצבים, אבל טורס הוא חלוץ אמיתי. הוא מסיים כל כך מהיר. כששיחקתי בסנטאנדר כולם בספרד דיברו עליו, גם כשהוא היה צעיר. הוא כבש בכמויות באתלטיקו מדריד, אבל לא זכה בשום תואר. זה לא יהיה כך בליברפול, ולכן הוא הגיע לכאן".

לגבי עצמו אמר בניון: "האיכויות שלי יבואו יותר לידי ביטוי בליברפול, כיוון שאני אשחק עם כמה מהשחקנים הטובים בעולם. אנחנו נשחק כדורגל התקפי, ובזה אני הכי טוב. בפעם האחרונה שבליברפול שיחק שחקן ישראלי, הם זכו באליפות, אז נקווה שזה סימן טוב".

מאמן ווסטהאם, אלן קרבישלי, התייחס בסוף השבוע ליוסי בניון לראשונה מאז עבר לליברפול. קרבישלי התראיין ל'סאנדיי אקספרס' ואמר: "התאכזבתי מיוסי כי הייתי בטוח שהוא חתם על החוזה החדש אצלנו. כולם חשבו שהוא חתם אצלנו. כשליברפול פנתה אלינו היינו חייבים לבקש את מה שחשבנו שיהיה המחיר המתאים עבורו. לא רציתי שיוסי יילך ולא רציתי לעשות את העסקה מול ליברפול, אבל הראש שלו כבר היה מופנה לליברפול".

ונגר: "להנרי לא היתה סבלנות לחכות לצעירים"

ארסן ונגר התייחס הבוקר לראשונה לעזיבתו של תיירי הנרי את ארסנל, בראיון שהעניק ל"פיפל" הבריטי. על פי ונגר, הסיבה לחתימתו של הסופרסטאר הצרפתי בברצלונה היתה העובדה שהוא פשוט התייאש מתהליך בניית הקבוצה הארוך של התותחנים. בעוד שונגר מחלק דקות משחק רבות לססק פברגאס, תיאו וולקוט, דנילסון ועוד צעירים רבים נוספים, ארסנל לא הצליחה להתמודד על האליפות, והנרי החליט שהוא לא מוכן להמשיך להעביר את הקריירה שלו בציפיה לשיפור הדור הבא של הקבוצה.

"זו היתה החלטה שלו", סיפר ונגר. "הוא שיחק כאן שמונה שנים, ואף אחד לעולם לא יגיע למספרים שלו בהיסטוריה של המועדון. אולי לא היתה לו את הסבלנות לחכות עד להתפתחות הצעירים שלנו. אפשר להבין את זה".

לגבי המשך דרכו בארסנל אמר המנג'ר הצרפתי: "העתיד שלי קשור לשחקנים כאן, ולמועדון כולו. הבאתי לכאן שחקנים צעירים והבטחתי לדאוג להם. תראו שבקרוב אחתום על חוזה חדש".

ונגר הוסיף את תקוותו בנוגע לעתידו של ססק פברגאס: "לדעתי ססק לעולם לא יעזוב, יש לו עוד שבע שנים בחוזה שלו כאן. הוא הראה מספר פעמים את המחויבות שלו למועדון והראה זאת שוב כעת".

* רפא בניטז מעוניין להחתים את פיטר קראוץ' על חוזה רב שנתי חדש בליברפול. אבל החלוץ הענק, שחוזהו הנוכחי באנפילד מסתיים בעוד שנתיים, לא ממהר להתחייב לאדומים. על פי הדיווחים ניוקאסל, מנצ'סטר סיטי ואסטון וילה מביעות בו עניין, ובניטז מתכוון לדרוש 20 מיליון ליש"ט עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully