וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עד קופנהאגן יגיע חלוץ"

15.7.2007 / 8:08

יצחק שום עדיין לא מתרגש מהעובדה שבית”ר ירושלים טרם חיזקה את החוד שלה ברכש זר. האלופה פתחה את מחנה האימונים באוסטריה

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בית"ר ירושלים נחתה היום (ראשון) באוסטריה, שם היא פותחת במחנה האימונים השני שלה הקיץ בו תנסה להעביר הילוך בהכנות לקראת המפגש במוקדמות ליגת האלופות מול קופנהאגן בסוף החודש. בבית"ר עדיין לא השלימו את הסגל לקראת העונה הבאה, כשבמוקד החיפוש אחרי חלוץ זר ברמה גבוהה. דרק בואטנג לא יצא עם הקבוצה בגלל בעיות ויזה וכמוהו גם איתן טיבי, שסיכם בהפועל רעננה.

מחר בערב תקיים הקבוצה את משחק האימון הראשון שלה במחנה מול וסאס ההונגרית. ביום רביעי היא תתמודד מול אלופת בולגריה לבסקי סופיה ובשבת תפגוש את OFK בלגרד הסרבית.

המאמן יצחק שום הקפיד להציג חזית רגועה בעניין ההחתמה המתעכבת: "עד קופנהאגן יהיה חלוץ, אבל יש לנו חלוצים מצויינים, גם טוטו וגם יצחקי וגם חן עזריאלי (הכוונה לחן עזריאל, ד.ב), ולכן לא צריך להתעסק בחלוץ אם נמצא או לא נמצא. אפשר למצוא חלוץ ובכל זאת ישחקו שחקנים שלנו. אל תשכח שכל החלוצים שלנו הם שחקני נבחרת ישראל".

קלקולים ראשונים בהרמוניה הניהולית (מתן קרקוב, הארץ)

הסיפור התמוה בנוגע לחוסר רצונו של החלוץ ההולנדי, רובין נליסה, להתאמן בבית"ר ביום חמישי, התבהר אתמול (שבת) וחשף קלקולים ראשונים בהרמוניה הניהולית של תקופת גיורא שפיגל ויצחק שום.

גורם המקורב להנהלת הקבוצה העיד אתמול כי "הנהלת הקבוצה לא עבדה בתיאום. לנליסה נאמר כי הוא מתאים מבחינת נתוניו לבית"ר וכי הוא מגיע כדי להתרשם מישראל, ואם ירצה להישאר, יוחתם. אלא ששום מצדו מעולם לא תכנן להחתים את חלוץ אוטרכט בלי מבחנים". נליסה רק ביקר במתחם בית וגן, ובילה את רוב היום בחוף הים בתל אביב ובלילה הלך לרקוד במועדון ירושלמי. שלשום עזב החלוץ את ישראל.

למרות פרסומים בתקשורת ההולנדית על כך שנליסה מעוניין לחתום דווקא באפועל ניקוסיה, אלופת קפריסין, מעידים גורמים בבית"ר כי ההולנדי התרשם מאוד לטובה מישראל ומעוניין לחתום בבית"ר. אלא שבינתיים שום לא מתכוון לאשר את המהלך שיעלה לבית"ר כ-400 אלף דולר, כל עוד מסרב נליסה להתאמן מול עיניו ולאור העובדה שבעונה שעברה לא היתה לא עונה טובה (שני שערים בלבד).

"התכנון מראש היה שנליסה ייבחן", אמר בתגובה הדובר עודד זרגרי, "למרות שהיו בקבוצה אנשים שחשבו שהוא מתאים, זה קצת מלחיץ להחתים שחקן שלא היה בשיאו לאחרונה ועוד לא רוצה להתאמן עם הקבוצה".

עתה מקווים בבית"ר שהשחקן שסרב עד כה להיבחן, ישנה את עמדתו הנוכחית ויסכים להצטרף למחנה האימונים באוסטריה אליו תצא הקבוצה לפנות בוקר. במחנה מיועדים לבית"ר גם שלושה משחקים, אחד מהם מול לבסקי סופיה.

החלוץ הפרואני אנדראס מנדוסה השיב על הצעת בית"ר בסך 600 אלף דולר בכך שהוא אינו מוכן להתפשר מתחת לסכום של 700 אלף דולר. אלא שבבית"ר לא מתכוונים להעלות את הצעתם ונראה שמנדוסה לא יגיע לקבוצה. בינתיים אין לבית"ר חלוץ זר המיועד להגיע למחנה האימונים ובקבוצה מודים: "קשה מדי להביא חלוצים תותחים שהצלחתם בטוחה".

מלבד נליסה, ייתכן גם שטודור קולב הבולגרי שעלותו מוערכת בכ-300 אלף יורו בלבד, יגיע למחנה. עם זאת ברור שרמתו של קולב נמוכה ביחס לחלוצים האחרים אותם רצו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully