וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאליטו: אוסטריה מול צ'כיה בחצי הגמר

15.7.2007 / 0:31

האוסטרים ניצחו 1:2 את ארצות הברית לאחר הארכה ויפגשו בשלב הבא את הצ'כים שנזקקו לפנדלים כדי להדיח את ספרד

הכדורגל האוסטרי רשם הערב (שבת) הישג גדול אחרי שהנבחרת עד גיל 20 ניצחה 1:2 את ארצות הברית אחרי הערכה ועלתה לחצי גמר אליפות העולם עד גיל 20.

חוסמיר אלטידור העלה את האמריקאים ל-0:1 בנגיחה חזקה אחרי הרמה מדויקת משמאל של פרדי אדו, אבל רובין אוקוטי החזיר את האוסטרים למשחק בדקה ה-43 עם שער אחרי טעות של השוער האמריקאי, כריס סייץ.

בדקה ה-104 ביצע אנטוני וולאס עבירה מטופשת וראה את הכרטיס האדום וכעבור דקה האמריקאים שילמו מחיר כפול כשארווין הופר דחק מקרוב את ה-1:2 האוסטרי אחרי שהגנת הפסים והכוכבים לא הצליחה להרחיק.

יריבתה של אוסטריה בחצי הגמר תהיה צ'כיה, מה שמבטיח לאירופה נציגות במשחק הגמר. הצ'כים גברו על ספרד במשחק מותח ודרמטי, ש-90 הדקות הראשונות שלו הסתיימו ללא שערים, אבל דווקא ההארכה סיפקה שניים כאלה. בדקה ה-104 העלה לובוס קאלודה את צ'כיה ליתרון, אבל שש דקות מאוחר יותר בעט הספרדי אלברטו בואנו כדור חזק לקורה, וחברו חואן מנואל מאטה דחק את השוויון לרשת הצ'כית.

בואנו היה יכול לנצח את המשחק כשהגיע למצב נהדר בתוספת הזמן של ההארכה, אבל החמיץ והמשחק הלך לדו קרב מהנקודה הלבנה, שם החמיצו הספרדים מארק וליינטה וז'רארד פיקה את הפנדלים שלהם, והצ'כים חגגו עם ניצחון 3:4 ומקום בחצי הגמר.

הערב (ראשון) תפגוש צ'ילה את ניגריה למפגש רבע הגמר השלישי, כשהמנצחת תתמודד נגד ארגנטינה או מקסיקו, שייפגשו יותר מאוחר הלילה, בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully