וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופני הרים: חיימי השיג הקריטריון לאליפות העולם

14.7.2007 / 14:27

השיג את התוצאה הטובה ביותר של רוכב ישראלי באליפות אירופה לנוער, וישתתף באליפות בסקוטלנד בסוף ספטמבר: "אני שווה פודיום"

רוכבי נבחרת ישראל באופני הרים פתחו אמש (שישי) את השתתפותם באליפות אירופה באופני הרים המתקיימת בקפדוקיה שבטורקיה. מישראל יצאו להתחרות ארבעה רוכבים: ענבר רונן (CCC), שלומי חיימי (swisspower), ניצן מרגלית (CCC) ועידן שפירא (CCC) .

במירוץ לנוער, ניצן מרגלית פרש ראשון ולא סיים את התחרות, עידן שפירא סיים במקום ה-38, ושלומי חיימי סיים במקום ה-20 בזמן של 1:23:30. תוצאה זו היא הטובה ביותר שהשיג רוכב ישראלי באליפות אירופה, והיא מזכה את שלומי בקריטריון להשתתף באליפות העולם שתתקיים בסקוטלנד בסוף ספטמבר .

חיימי, ששב לאחרונה מפציעה, אמר בסוף התחרות: "אני מאוכזב מהתוצאה אבל לא מאוכזב מעצמי. היה לי יום לא טוב, ואני שמח שלמרות זאת השגתי תוצאה כזאת. אני יודע שאני מסוגל להשיג תוצאה יותר טובה, בעיקר כי אני מכיר את המתחרים ובתחרויות קודמות עקפתי את רובם. למרות זאת אני שמח שהשגתי את הקריטריון לאליפות העולם, שזה הדבר החשוב מבחינתי. אני יודע שביום טוב אני שווה לפחות עשירייה ראשונה, אם לא פודיום. אני חושב שפשוט לא חזרתי לעצמי מנטלית ופיסית מהפציעה לפני חודש שהשביתה אותי לפני האליפות".

מחר (ראשון) תתמודד אלפות ישראל ענבר רונן ותנסה לצבור נקודות להשגת הקריטריון האולימפי. ענבר, הנמצאת בתקופה פחות טובה מבחינה אישית, אמרה: "הייתה לי תקופת הכנה לא טובה, עם תקלות טכניות רבות והתחושה לא טובה. אם זאת אני מתכוונת להצליח באליפות ולהשתלב בחלק העליון של המנצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully