וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניצחון לניו זילנד על דרא"פ

רועי פרידמן

14.7.2007 / 15:35

מחצה אותה בכרייסצ'רץ' 6:33, וניצחון באוקלנד על אוסטרליה בשבוע הבא יעניק לה זכיה שלישית ברציפות בטורניר שלוש האומות

ניו זילנד קצרה בשבת ניצחון על דרום אפריקה בתוצאה 6:33 (3:6), בכרייסצ'רץ'. משמעות הניצחון היא שהמשחק בשבת הקרובה נגד אוסטרליה, באוקלנד, יהיה המשחק המכריע על טורניר שלוש האומות לשנה זו.

תוצאת המשחק הראתה שליטה כמעט מוחלטת של ניו זילנד, ואלמלא מספר רב של טעויות ואבודי כדור, היא הייתה יכולה להיות גבוהה יותר. ההתקפה של האורחים כמעט ולא הייתה על המגרש, כאשר שני הקיצוניים של דרום אפריקה, ברייטון פולסי וג'אקו פרטוריוס, כמעט ולא ראו את הכדור. ההגנה, לעומת זאת, הצליחה להחזיק מעמד 70 דקות בלי לספוג טריי, כולל 10 דקות במהלך המחצית השנייה מכרטיס צהוב של פדרי וננבורג, מול המארחים, שהחזיקו הרבה יותר זמן בכדור, אך ביצעו יותר מדי שגיאות לא מחוייבות, שמנעו טרייז נוספים.

לאול בלאקס היה צורך בפריצה של ג'ו רוקוסוקו בדקה ה-70, כשהשאיר את המחליף, ברנדון לאונרד, לטריי הראשון. ניק אוונס הוסיף את השני 4 דקות מאוחר, והטריי האחרון היה הטריי המיותר ביותר שנראה אי פעם על מגרש ראגבי. כשהשעון כבר הורה על סיום המשחק, הכדור היה אצל ניו זילנד, כאשר כל ניקוד שהיה נצבר לא היה משנה את תוצאת המשחק ואת הטבלה של הטורניר. אלא שהאול בלאקס החליטו בכל זאת לנסות להבקיע טריי נוסף. דניאל קרטר ניצל בסוף אי הבנה בין שחקני דרום אפריקה והבקיע את הטריי שסיים את המשחק.


צוברי הנקודות:

ניו זילנד:

טרייז : ברנדון לאונרד, ניק אוונס, דניאל קרטר

המרות : קרטר 3

עונשין קרטר 4


דרום אפריקה:

עונשין : דריק הוגארד 2


הטבלה: (ניצחון-תיקו-הפסד בונוס 4 טריי בונוס פחות מ-7 נקודות הפסד נק זכות-נקודות חובה נקודות)

ניו זילנד 1-0-2 0 1 47-74 9

אוסטרליה 1-0-2 0 1 54-64 9

דרום אפריקה 3-0-1 0 1 103-66 5


בשבוע הבא תארח ניו זילנד את אוסטרליה באוקלנד. תיקו אמור להספיק לניו זילנד, אלא אם כן אוסטרליה תשיג נקודת בונוס. אלא שהמאבק הוא גם על גביע בלדיסלו, הגביע הנודד בין ניו זילנד לאוסטרליה, והאול בלאקס חייבים לנצח על מנת לזכות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully