וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אנחנו חוזרים לארץ במוראל גבוה"

14.7.2007 / 19:52

רוני לוי לא מאוכזב במיוחד מההדחה של מכבי חיפה מאירופה, אחרי ההפסד בפנדלים 3:2 לגלוריה ביסטריצה: "הבחורים הוכיחו שיש להם אופי חזק"

עם פיגור 2:0 ובלי הרבה רצון נראה לעין לעלות לשלב הבא, יצאה מכבי חיפה לרומניה למפגש הגומלין מול גלוריה ביסטריצה בסיבוב השני של האינטרטוטו. הפעם, בניגוד למשחק הקודם, חיפה רצתה יותר וגם ניצחה 0:2, אבל בפנדלים הייתה ידם של הרומנים על העליונה עם ניצחון 2:3 ומקום בשלב הבא.

רוני לוי כבר הצהיר לקראת סוף העונה שעברה שהוא מקווה שקבוצתו לא תגיע למפעל האירופאי המשני. לצערו משאלתו לא התגשמה, אבל בהתאם לשאיפות הוא העלה בשבוע שעבר הרכב טלאים שהפסיד בקרית אליעזר 2:0. לעומת זאת, לקראת המשחק היום התחילו בחיפה לייחס יותר רצינות למשחק וניר דוידוביץ' , דקל קינן ורוני גפני פתחו כדי לחזק את חוליית ההגנה שבלטה בחולשתה במשחק הראשון.

בדקה החמישית הוכיחה חיפה שאולי הפעם היא הגיעה בראש אחר. מאור בוזגלו העלה כדור קרן ושי מימון נגח פנימה. 0:1 לחיפה. חיפה השתלטה על המשחק, אבל דווקא הרומנים היו קרובים לכיבוש עם פנדל שנפסק לזכותם בדקה ה-36, אלא שדוידוביץ' עצר והוכיח כמה הוא חשוב לקבוצה.

בדקה ה-62 הכניס רוני לוי את תומר חמד במקומו של בירם כיאל וזה גמל לו כעבור דקה עם שער נגיחה שעשה 0:2 והשווה את המאזן של המשחקים ל-2:2. בדקה ה-78 היו קרובים הרומנים לכיבוש, אבל דוידוביץ' התעופף מצוין ועצר כדור חופשי.

התוצאה נשארה בעינה והמשחק הלך להארכה. חיפה קיוותה להכריע את ההתמודדות לפני הפנדלים, אבל הרחקתו של עבאס סואן בדקה ה-111 פגעה בנסיונות שלה. בדקה ה-117 יצאו הירוקים למתפרצת, אבל אושרי גיטה נבלם אצל השוער המארח ושתי הקבוצות הלכו לבעיטות הכרעה מ-11 מטר.

מאור בוזגלו בעט ראשון החוצה, הרומנים בעטו מעל המשקוף, אבל אחר כך היו מדוייקים יותר ופנדלים לא מוצלחים של רוני גפני וליאור רפאלוב סיימו את ההרפתקאה האירופאית הקצרה של מכבי חיפה בעונת 2007/8.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', רוני גפני, דקל קינן, שי מימון, מוחמד שחברי, ליאור רפאלוב, עבאס סואן (הורחק, 114), בירם כיאל (תומר חמד, 63), מאור בוזגלו, ירו בלו (שלומי ארבייטמן, 114), אושרי גיטה.

"אני גאה בבחורים"

מאמן הקבוצה, רוני לוי, ניסה לעודד את שחקניו בסיום. "אני גאה בבחורים", אמר לוי לאתר הרשמי של מכבי חיפה, "הם הוכיחו שוב כי במשחקים במסגרות באירופה הם בעלי אופי חזק ואי אפשר לשבור אותם, גם כאשר המצב נראה אבוד. הם הביאו את המשחק למצב של פנדלים ולצערי לא הצלחנו לעבור את המשוכה האחרונה. אנו חוזרים לארץ במוראל גבוה. היום למדתי דברים נוספים על שחקניי".

אושרי גיטה נראה תשוש בסיום. "כל הגוף שלי מאובן ותפוס", אמר הקשר-חלוץ שחזר מהשאלה מהכח ר"ג, "בשלב כזה של העונה לרוץ 120 דקות זה מאמץ אדיר. במהלך המשחק, בפרט כאשר הובלנו 0:2, כולנו רצנו כדי להספיק מה שיותר ולנצח. לא שמנו לב למצב הגוף וצר לי שלא השלמנו את המשימה".

יניב קובוביץ' מהארץ מוסיף, כי גנט הבלגית השלימה ניצחון כפול על קליפטונוויל הצפון אירית כשניצחה בבלפסט 0:4 (0:2 במשחק הראשון) ועלתה לשלב השלישי באינטרטוטו. הרכש הישראלי גיל ורמוט לא שותף במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully