וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביאנקי ופרננדז השוויצרי חתמו במנצ'סטר סיטי

14.7.2007 / 10:22

חלוץ רג'ינה עבר לאנגליה בתמורה ל-8.8 מיליון ליש"ט, וינסה להבקיע שערים עבור אריקסון, שמיהר ורכש את קפטן שוויץ הצעירה, גלסון פרננדז

מנצ'סטר סיטי מתחילה בבניה מחדש, והולכת על צעירים. רולאנדו ביאנקי, 24, עובר מרג'ינה לקבוצה של סוון גוראן אריקסון, בעבור 8.8 מיליון ליש"ט. החלוץ יצטרף לאימוני הסיטי לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות. מספר שעות מאוחר יותר נודע כי קפטן נבחרת שוויץ הצעירה, גלסון פרננדז, הוא הרכש השני של הכחולים של מנצ'סטר.

"הוא הבקיע כמעט 20 שערים בסירייה A, וזו כמות שערים רבה בליגה כל כך קשה", אמר אריקסון. "הוא צעיר, ואני חושב שיש לו עתיד גדול. היינו זקוקים לסקורר כמוהו".

ביאנקי נשמע נרגש. "מר אריקסון התקשר אליי באופן אישי ואמר לי שהוא מעוניין בי בכל מחיר", אמר ביאנקי. "הוא אמר לי 'תבוא ותופיע בכל שבת מול 50 אלף אוהדים, אנחנו רוצים להגיע לאירופה'".

פרננדז שיחק בעונה שעברה עבור סיון השוויצרית, ו-ויתר על הצעות מבולטון וניוקאסל. שני שחקני הרכש החדשים יצטרפו לקבוצה במסע שלה במולדתו של אריקסון, שבדיה. בין לבין מינה אריקסון עוזר מאמן, את בן ארצו האנס בק בן ה-55, שעבד כפרשן בטלוויזיה השבדית מאז שפוטר מפנאתינייקוס ב-2006. "אני מכיר את האנס זמן רב", אמר אריקסון. "יש לו הרבה ניסיון, הוא מכיר שחקנים רבים מכל העולם, והוא מאמן מצוין".

סיטי מעוניינת גם בשירותיהם של לודוביק ז'יולי וטיאגו מוטה, להם הודיעה ברצלונה לחפש קבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully