וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף מבשל לנו בלגאן

14.7.2007 / 12:54

גארי שפילד מדטרויט טוען שג'ו טורה, מנג'ר היאנקיז, גזען: "היחס שלו שונה לשחורים וללבנים". על הדרך הוא ניצח את סיאטל עם גראנד סלאם

סיאטל - דטרויט 6:3

גארי שפילד כועס. אחד החובטים הגדולים בליגה בדורנו ירה לגראנד סלאם מספר 12 בקריירה, ועזר לג'רמי בונדרמן לנצח את המשחק. חוזה גיין ואדריאן בלטרה ירו להומרים בסיאטל, טוד ג'ונס שמר היטב וג'רוד וושבורן הפסיד. לפני המשחק חתם איצ'ירו סוזוקי על הארכת חוזה. הליד אוף המצוין בן ה-33 יישאר בסיאטל בחמש השנים הקרובות, במהלכן ירוויח 90 מיליון דולר.

אבל הסיפור הוא לא המשחק או ההומר של שפילד, אלא ההאשמות החמורות שהטיח השף במאמן היאנקיז, ג'ו טורה. שפילד שיחק ביאנקיז בין 2004 ל-2006, וטוען שטורה היה מעליב בפומבי את השחקנים השחורים במועדון, בעוד שאת הלבנים היה מזמן למשרדו כדי לדון איתם בפרטיות. ועם זאת, יש לקחת את דבריו של שפילד בעירבון מוגבל. שף הוא חבר טוב של בארי בונדס, וגם בפרשת השעם במחבט של סמי סוסה טען שמדובר בגזענות, כך שקצת קשה להבחין לפעמים בין קריאות ה"זאב, זאב" שלו.


טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 4:6

לטורה לא הלך טוב, גם כששחקן לבן ותיק מאוד שלו עמד על הגבעה. רוג'ר קלמנס נחבט על ידי הדוויל רייז, שרשמו עליו חמש ריצות, בעוד סקוט קאזמיר היה חד מאוד מהצד השני, עם שישה ושבעה וריצה אחת (שלא נרשמה לחובתו). היאנקיז ניסו קאמבק מאוחר, חזרו ל-6:4 וניגפו בפני גארי גלובר, ששמר היטב. הומרים לחורחה פוסאדה והידקי מאטסוי מניו יורק.


בוסטון - טורונטו 6:5

אלכס ריוס רשם שלוש חבטות, כולל את החבטה שהעלתה את הבלו ג'ייז ליתרון באינינג השישי. המשחק נפתח בצורה פרועה מבחינת המגישים, כשכבר באינינג השלישי הייתה התוצאה 4:5 לבוסטון, אבל באינינג השישי באה החבטה של ריוס, ומשם שמרו הציפורים על הניצחון. שישה ושישה לשון מרקום שניצח, ג'רמי אקארדו עם השמירה. הומר למני רמירז בבוסטון, קייל סניידר רשם את ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 1:2

קלווים אסקובר האדיר הגיש שמונה ושישה, אבל לא יכול היה לקווין מילווד, שהיה מצוין בצד של הריינג'רס, עם שבעה ושבעה. מי שניצח את המשחק היה פרנסיסקו רודריגז, שהגיש אינינג תשיעי נקי וראה כיצד קייסי קוצ'מן חובט מידי רון מאהאי ומקנה לו W. ג'ואקין בנואה הוא המגיש המפסיד.


בולטימור - שיקגו וייט סוקס 0:2

במשחק הראשון מאז שהאריך את החוזה בשיקגו, מארק בהרלי נתן הופעה טובה עם שמונה אינינגים סולידיים. אבל אין, אין על אהוב ליבו של המדור, אריק בדארד, שדפק הופעה של שבעה ושבעה ואפילו כריס ריי לא הצליח לשבור שמירה כדי לדפוק לו את ההופעה. ניק מרקאקיס וקורי פטרסון עם שתי הריצות של האוריולס, כתוצאה מהומרים ממחבטיהם.


קליבלנד - קנזס סיטי 4:5

ניצחון חשוב לאינדיאנס, שמעוניינים להישאר ראש בראש עם הטייגרס. אחרי שג'ו בורובסקי שבר שמירה הוא נהנה מחבטה של ריאן גארקו על זאק גריינקי בתחתית האינינג התשיעי, ששלחה את הרויאלס מאוכזבים.


מינסוטה - אוקלנד 3:5

האייז ממשיכים בפאנק שלהם עם הפסד נוסף, חמישי ברציפות, אבל קשה להאשים אותם במקרה הזה. כי מול אוקלנד עמד יוהאן סנטנה, עם שבעה ושמונה, ורק כשהוא יצא, בפיגור 5:0 התחילה אוקלנד להפעיל את המחבטים עם שלוש ריצות באינינג התשיעי, עד שג'ו ניית'ן סגר את הדלת. לני דינארדו עם ההפסד, אריק שאבז עם ההומר היחיד במשחק.

קרלוס, קרלוס האיום

שיקגו קאבס - יוסטון 0:6

כשקרלוס זמבראנו בא לעבודה, הוא בא לעבודה. זמבראנו הגיש 6.2 אינינגים וקטל שבעה חובטים, והקאביז מדברים חזק ונושפים בעורפה של מילווקי, שנוצחה בבית על ידי קולורדו. ג'ייסון ג'נינגס היה המגיש המפסיד באסטרוס.


מילווקי - קולורדו 10:6

והברוורס חטפו בראש, מרוחקים כעת רק 3.5 משחקים משיקגו, כשהרוקיז, שהיו 9:1 במסע החוץ הקודם שלהם, פתחו את המסע הזה בניצחון וחזרו למאזן חיובי של 44:45. מאט הולידיי, יורביט טוריאלבה ואלילנו הקומוניסט טרוי טולוביצקי חבטו להומרים בקולורדו, יום גדול של ריאן בראון, עם שני הומרים במילווקי, כשפרינס פילדר רושם את ה-30 שלו העונה. ג'ף פרנסיס עם ניצחון לא משכנע, קרלוס וילנואבה עם ההפסד.


סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 9:1

שש ריצות באינינג התשיעי סגרו, גמרו וחתמו את המשחק הזה. צ'אד בילינגסלי רשם שישה אינינגים טובים וזכה בניצחון, עוד יום מצוין של ראסל מרטין התותח, עם שלוש חבטות, כשגם אנדרה אית'ייר רושם שלשה. מאט קיין עם ההפסד.


ניו יורק מטס - סינסינטי 8:4

ג'ון מיין, בדרך כלל הכריש המאוד אמין של המטס, היה חלש מאוד וספג את הפסדו החמישי העונה. הוא הגיש 4.2 אינינגים בלבד, והרשה שבע חבטות וארבע ריצות חובה. מהצד השני טיגן ארון הראנג שמונה חובטים בשישה אינינגים וזכה בניצחון. ברנדון פיליפס מסינסינטי ולסטינגס מילדג' מניו יורק עם הומרים.


אריזונה - סן דייגו 3:8

הדיאמונדבקס מתחילים שוב את המסע שלהם לחזור לצמרת המערב. דאג דייויס היה סולידי במשך שישה אינינגים, והאפיל על גרג מדוקס, שהיה חלש מאוד ויצא אחרי ארבעה. קווין קוזמנוף וחוזה קרוז ג'וניור מסן דייגו עם הומרים.


פלורידה - וושינגטון 14:10

משחק מטורף בלי הגשה בכלל, כשבאינינג הרביעי רשמה וושינגטון שש ריצות לעומת ארבע של המארלינס, ובחמישי חבטו הדגים לארבע ריצות לעומת שלוש של הנשיונלס. שלוש חבטות לרוני בליארד, ארבעה ריביז לדמיטרי יאנג בוושינגטון. מייק ג'ייקובס, ג'וש ווילינגהאם ואלפרדו אמנזגה עם הומרים לדגים. סול ריברה ניצח במשחק המוזר הזה, דונטרל וויליס, בעונה רעה מאוד, הפסיד.


פילדלפיה - סט. לואיס 3:13

כבר באינינג הראשון עלו הפיליז ל-0:5 מול קיפ וולס, פעם כישרון גדול בפיטסבורג והיום עגלת זבל. ג'ימי רולינס וצ'ייז אטלי עם הומרים לפילי, קייל קנדריק הגיש פנינה עם שבעה וארבעה. הומר לאלברט פוחולס בסט. לואיס, מספר 17 בסך הכל העונה.


אטלנטה - פיטסבורג 1:9

טים הדסון היה סולידי ביותר באטלנטה, הגיש שבעה וטחן ארבעה, והברייבס התקרבו במשחק אחד למטס, לפער של 1.5 בסך הכל. שני הומרים לבריאן מק'קאן, שהיה עצום, אנדרו ג'ונס עם הומר משלו ואיאן סנל עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully