וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבן נחת בארץ: "אני נרגש לחזור הביתה"

אריק רחמיאן

14.7.2007 / 13:08

המגן אינו בכושר משחק, וישוב אט אט לאימונים מלאים. עטר ממשיך לחפש אחר חלוץ זר, העירייה מזרזת את הקבלן שבונה את האצטדיון החדש

אתמול (שישי) בערב נחת בארץ המגן הימני קלמי סבן, שהוחתם במקומו של אורי אוזן, ששוחרר מהקבוצה. סבן שב לקבוצת האם שלו לאחר היעדרות של שבע שנים, וישוב אט אט לאימונים מלאים, לאור העובדה שהוא סובל מכושר גופני לקוי בשל העובדה שלא התאמן בצורה מסודרת בקבוצתו לשעבר סטיאווה בוקרשט.

סבן נשמע נרגש: "אני שמח לחזור ולשחק בקבוצה בה גדלתי. מכבי נתניה זה הבית שלי".

השחקן יצטרף מחר לאימוני הקבוצה בבית הספר בנעורים, שם יקיימו השחקנים הפצועים של הקבוצה אימון ריצה. יתר השחקנים יערכו אימון פילאטיס במכון בהרצליה.

נתניה עדיין לא החתימה חלוץ זר, מקווה לעשות זאת טרם יציאתה למחנה האימונים בפרנקפורט בעוד עשרה ימים. המאמן ראובן עטר צופה בימים האחרונים בדיסקים של חלוצים שהועברו אליו, אך עדיין לא מצא את האיש אותו הוא מחפש. במידה והמגמה הזו תימשך, יוזמנו שחקנים להיבחן במהלך המחנה. הבעלים דניאל יאמר וחבר ההנהלה קובי בלדב עובדים בימים האחרונים על תכנון משחקי האימון שתערוך הקבוצה בגרמניה.

מחר צפויה להתקיים פגישה בין עו"ד גיל לב וסוכן השחקנים עובד קראוס, המייצג את דודי פדלון, וזאת במטרה לסיים את המשבר בין הצדדים, כשבנתניה מקווים מאוד להגיע למעמד של חתימת חוזה עם השחקן, שהחרים אתמול בהוראת סוכנו את האימון.

בנתניה הובעה לאחרונה דאגה גדולה לנוכח הקצב האיטי בהתקדמות בניית האצטדיון החדש. הדאגה הזו הובאה לידיעתה של העירייה, שזימנה לאחרונה ישיבה עם הקבלן המבצע. עו"ד משה קרונהאוזר, שהתמנה לאחרונה לתפקיד מנהל חברת הספורט העירונית, והאיש שיזם את הפגישה עם הקבלן, ניסה להעביר מסר מרגיע. "הקבלן חזר והתחייב בפנינו לעמוד בלוח הזמנים עליו התחייב בחוזה, משמע, ב-1 לאוגוסט 2008 האצטדיון יימסר לידינו", אמר. "הקבלן התחייב להגביר את קצב העבודה ולהגדיל את כוח האדם. אני באופן אישי מאמין שהוא יעמוד בהתחייבותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully