וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל בטוחים: רובן יחתום בימים הקרובים

14.7.2007 / 12:04

ההולנדי של צ'לסי קרוב לברנבאו. סביולה לא מתנצל בפני בארסה: "לא בגדתי או רצחתי". ברלוסקוני ויתר, רונאלדיניו לא יגיע למילאן

בריאל מדריד משוכנעים שמלאכת החיזוק הקיצית של המועדון תעבור להילוך גבוה בשבוע הבא, כשאריאן רובן יוצג במדי המלך הלבנים. נשיא ריאל רמון קלדרון מצפה לסגור את עסקת רובן במהלך סוף השבוע, כשגם ויז'יי דודק צפוי להגיע לברנבאו.

המו"מ בין מדריד וצ'לסי מתקיים כבר מספר שבועות, כשההולנדי הביע את רצונו לעזוב את קבוצת המיליונרים של רומן אברמוביץ'. רכישתו של פלוראן מאלודה מליון מסמנת לדעת התקשורת הספרדית את הסרתו של המכשול האחרון בדרכו של רובן לקבוצה של ברנד שוסטר.

בין לבין, קשר ארסנל ססק פברגאס, שחוזר על ידי קבוצתו של שוסטר, עשה קץ לשמועות והודיע: "אחרי המעבר של תיירי הנרי אני לא יכול לעזוב את ארסנל". ריאל הציעה בעבור הקשר הספרדי סכום של כ-41 מיליון דולר, אך כאמור, היא תיאלץ להסתדר בלעדיו.

לא פיגו או לאודרופ

חאבייר סביולה, הרכש החדש של ריאל מדריד, הוצג אתמול (שישי) במסיבת עיתונאים. הארנבון, שעשה את הדרך הבלתי אפשרית מברצלונה למדריד, השלים את מעברו ביום שלישי לאלופה הספרדית.

'הארנבון' נחוש להוכיח את עצמו לאחר שבברצלונה לא הצליח להביא עצמו לידי ביטוי. "זהו יום גדול עבורי. אני מצטרף לאחד המועדונים הגדולים בעולם", אמר. "המגעים עם ריאל החלו כבר מזמן. אני מקווה להישאר כאן כמה שיותר זמן ולהוכיח את עצמי".

סביולה הוא השחקן השלישי בשנים האחרונות שעובר ישירות מברצלונה לריאל מדריד. קדמו לו מיכאל לאודרופ ולואיס פיגו. סביולה מודע לגודל המעמד וטוען שהוא מזומן: "אני מוכן פסיכולוגית להתחיל בשלב הבא. אני חייב לשכוח את מה שקרה בעבר".

כל שחקן שעובר מברצלונה לריאל מדריד, או להיפך, מקבל מיד מקום של כבוד כאויב מספר אחת. כעת עושה רושם שישנו יוצא מן הכלל.

הארגנטינאי חתם בריאל, ומיד זכה למתקפה מצדו של נשיא בארסה ז'ואן לפורטה. החלוץ לא נשאר חייב ופנה להסביר את מעשיו. "הופתעתי מדבריו של לפורטה, כי אני אסיר תודה לבארסה על השנים שלי שם", אמר הארנבון בעת הצגתו בלבן. "אני לא מרגיש שום דבר כשקוראים לי בוגד, מה גם שלא בגדתי ולא רצחתי. אני שחקן כדורגל, והמשפחה שלי ואני שמחים. אני מקווה להיות כאן יותר מאושר משהייתי בברצלונה".

לפורטה לא חסך ביקורת מהשחקן וטען כי תרומתו לברצלונה הייתה אפסית. "חבל שהוא לא אמר לי את הדברים האלו בפנים, אבל דברים כאלו קורים כל הזמן". בכל זאת ניסה סביולה לא לטרוק את הדלת בעזיבה: "אני אסיר תודה לבארסה, אבל עכשיו אני בריאל מדריד ואעשה הכול על מנת להסב הנאה לאוהדים".

בסקר שערך האתר הקטלוני "ספורט", קבעו 83 אחוזים מהגולשים כי סביולה לא נחשב בעיניהם לבוגד. מעניין אם יתנהגו בהתאם כשהוא יגיע לבוש בלבן לקמפ נואו.

רוני לא הולך לשום מקום

בפתיחת עונת המלפפונים הצהיר לפורטה שרונאלדיניו אינו למכירה, אך זה לא מנע ממילאן להשמיע את רצונה לקלוט את הברזילאי, ואף להפריח שמועות שמדברות על הצעה בשווי של 131 מיליון יורו בעבור הקוסם. כעת נשיא הרוסונרי סילביו ברלוסקוני מודה שזה לא יקרה.

"רונאלדיניו לא ישחק בעונה הבאה במילאן", הודה נשיא איטליה לשעבר. "נשיא בארסה אמר לי שהוא לא יכול למכור אותו, אחרת יאלץ להגר למקום אחר.

עוד מברצלונה: מנצ'סטר סיטי מעוניינת בשירותיהם של לודוביק ז'יולי וטיאגו מוטה, להם הודיע המועדון לחפש קבוצה אחרת. אזקרו, שבילה על הספסל במדי הבלאוגראנה, צפוי לשוב לאתלטיק בילבאו לקראת העונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully