וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולה עובר ליוסטון, ירוויח 10 מיליון ב-3 שנים

גיל קדרון

14.7.2007 / 10:48

הרוקטס וסוכנו של השחקן מסכימים: העסקה תיחתם בקרוב. ביבי כנראה לא יעבור לקליבלנד, מייקי מור בדרך לסקרמנטו, דוראנט מתחמם

לפני הטרייד דדליין של עונת 2006/7 קרוב היה מייק ביבי לחבור ללברון ג'יימס, אבל הטרייד בין קליבלנד וסקרמנטו נפל ברגע האחרון. כעת דיווחים ב"סקרמנטו בי" מספרים שהשיחות בין שני המועדונים חודשו, וביבי עשוי להפוך בקרוב לקאבליר. כמה שעות אחרי הפרסום טענו מקורות יודעי דבר שהמו"מ בין הקבוצות שוב נפל.

לפני שסן אנטוניו שלחה את הזכויות על לואיס סקולה ואת ג'קי באטלר ליוסטון בתמורה לוואסיליס ספאנוליס, דובר על עסקה משולשת בין הקינגס, הקאבס והספרס, אולם כעת נראה שחסרה הקבוצה השלישית שתשלים את העסקה.

המלכים מעוניינים להתחיל בבנייה מחדש ולהיפטר מביבי (17 נקודות ב-40 אחוזים ב-2006/7) ומרון ארטסט, שהריבים ביניהם אשתקד הובילו את הקבוצה לעונה רעה. הטרייד המקורי אמור היה לכלול את דרו גודן ודיימון ג'ונס. הג'נרל מנג'ר של קליבלנד דני פרי מעוניין להעביר את גודן לקבוצה אחרת, כדי לפנות מקום לשחקן החופשי אנדרסון ורז'או, לו הוא מייעד מקום בחמישייה. בכל מקרה, אין לו כוונה לשלם לשני פאוור פורוודים משכורת גבוהה.

הרוקטס קרובים להחתים את סקולה על חוזה של 10 מיליון דולר לשלוש שנים. הוא יקבל סכום ראשוני גבוה שיכסה את ה-3.2 מיליון שיצטרך לשלם לטאו כדי להשתחרר. "יש לנו סיכום בסיסי והבנה", אמר סוכנו של סקולה. הוא נרגש ובקושי מצליח לישון. הוא חלם על זה חמש שנים". דאריל מורי, ה-GM של הרוקטס אמר: "אנחנו לא צופים בעיות, נסגור את העסקה בקרוב".

עוד מהקינגס: מייקי מור שוב אורז. הפורוורד של הנטס עזב את ניו ג'רזי בדרכו לסקרמנטו, קבוצתו השמינית בקריירה של 10 עונות. הוא ירוויח בשלוש העונות הקרובות 18 מיליון דולר. ההצעה של הנטס עמדה על 11 מיליון לשלוש שנים. "זו הזדמנות מצוינת עבור מייקי", אמר סוכנו. "הוא אסיר תודה לנטס על ההזדמנות שהעניקו לו. הם היו מוגבלים בגלל חישובי מס המותרות, והחוזה שקיבל 32 הוא מצוין עבורו".

בעונה שעברה פרץ מור לתודעה כשהחליף את ננאד קרסטיץ' בחמישייה, קלע 9.8 נקודות ב-66 אחוזים מהשדה (וד"ש לג'ייסון קיד) והוריד 5.1 כדורים חוזרים. הקו הקדמי של המלכים כבר כולל את בראד מילר, שאריף עבדור ראחים, קני תומאס וספסנר הווס. המחליף של מור בניו ג'רזי יהיה ג'מאל מגלור, שחתם לעונה אחת במועדון. גבוה אחר בקבוצה של לורנס פרנק, קליף רובינסון בן ה-40, שוחרר לאחר ששארית חוזהו נקנה בעבור חצי מיליון דולר.

דוראנט מתחמם

אחרי שקלע רק 9 מ-36 הזריקות הראשונות שלו בליגת הקיץ, קבר הלילה (בין שישי לשבת) קווין דוראנט 32 נקודות בהפסד 85:74 של סיאטל לגולדן סטייט. דוראנט שוב לא היה מדויק מבחוץ, וסיים עם 9 מ-22, אבל התעלל במרקו בלינלי מתחת לסלים (13 מ-16 מהקו), וגרם לו להחטיא בצד השני את כל 9 הזריקות שלו מהשלוש, בדרך ל-16 נקודות ב-6 מ-22. הרוקי השני של הסוניקס, ג'ף גרין, סיים עם 15 ו-8 כדורים חוזרים.

ליאור אליהו שותף 12 דקות בניצחון 69:74 של יוסטון על וושינגטון, אבל לא קלע נקודה, והחטיא את כל 4 הזריקות שלו מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully