וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני ראשל"צ עשויה לתבוע את הפועל ת"א

לי בוץ

13.7.2007 / 19:11

בעיר היין טוענים שהחלוץ קובי סוויסה סיכם אצלם ל-3 עונות, האדומים השיבו כי החתמתו חוקית. אחמד סבע ייבחן במשחק האימון מול לוד

הפועל ת"א צפויה לקבל תביעה בעקבות החתמת חלוץ עירוני ראשל"צ בעונה החולפת, קובי סוויסה. כזכור, סוויסה בן ה-21 חתם אתמול על חוזה לחמש שנים בוולפסון, אך בראשל"צ טוענים כי הוא סיכם לפני כן בקבוצתו לשעבר לשלוש עונות נוספות. יו"ר הקבוצה, דוד ביטן, כבר שלח לאדומים מכתב התראה לפני תביעה, אך בהפועל טוענים כי לאחר בדיקה שנעשתה על ידם התברר כי השחקן אינו תחת חוזה ובהתאם לכך ניתן לנהל איתו מו"מ ולהחתימו.

חניכיו של גיא לוזון סגרו הבוקר (שישי) שבוע אימונים נוסף עם אימון כושר בהדר יוסף, בו נטלו חלק כל השחקנים פרט לשי אבוטבול, שנצטווה לנוח עד יום ראשון בעקבות הפציעה בקרסול. הצוות המקצועי של הקבוצה מרוצה מהכושר הגופני של מרבית השחקנים עד כה, אך הכוונה היא להמשיך ולהגביר את קצב האימונים עד ליציאה למחנה האימונים באוסטריה ביום רביעי הבא.

בקבוצה מאמינים כי הבלם הברזילאי, גבריאל דוס סנטוס, שאמור לנחות בישראל בתחילת השבוע על מנת לחתום על חוזה לארבע עונות בוולפסון, יטוס עם הקבוצה למחנה האימונים ומקווים להחתים עוד חלוץ אחד לפחות עד ההמראה לאוסטריה, כשהשמות החמים הם של שלומי ארבייטמן ממכבי חיפה ואמיל אנגלוב מלבסקי סופיה.

חלוץ נוסף שנמצא על הכוונת של גיא לוזון הוא אחמד סבע מבני לוד. סבע, שמבוקש גם על ידי קבוצות נוספות מליגת העל, ינסה להרשים את לוזון במשחק אימון שתקיים הפועל ת"א מול בני לוד ביום שני הקרוב בוולפסון. בקבוצה צפויים להסתפק בצפייה בחלוץ במשחק המדובר, ובמידה ויענה על צרכיו של המאמן הוא עשוי לקבל הצעה מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully