וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: קודם קובלנץ, ואולי אחר כך חוזה לבונל

לי בוץ

13.7.2007 / 18:50

אם הקשר הצרפתי ירשים במשחק האימון נגד הגרמנים, הוא עשוי לחתום במכבי ת"א. מסיקה: "אנו צריכים להביא תארים השנה". עזרן ערך אימון

מכבי ת"א ערכה היום (שישי) שני אימונים לקראת משחק ההכנה האחרון שלה במסגרת מחנה האימונים, שיתקיים מחר בגרמניה מול קובלנץ. הרכש הטרי, יניב עזרן, נטל חלק בשני האימונים, בעוד שהקשר מושיקו מישאלוב ערך אימונים חלקיים בלבד. שרן ייני קיבל מנוחה באימון הערב על מנת להקל בעומס.

מי שהגיע לבקר את השחקנים הוא נשיא המועדון, לוני הרציקוביץ', שנחת במירלו בצהריים וצפה באימון הערב של הקבוצה. הרציקוביץ' יצטרף לצהובים בגרמניה, שם הוא יצפה במשחק האימון מול קובלנץ. עד כה המאזן של הצהובים במשחקי האימון עומד על ניצחון מול בלחטוב הפולנית והפסד מול פרטיזן בלגראד הסרבית, ובמכבי היו רוצים לסיים את המחנה עם ניצחון.

הצוות המקצועי מרוצה עד כה מהקשר הצרפתי, ניקולס בונל, ששיחק מחצית בניצחון על בלחטוב, ואף בישל את השער הראשון. המאמן אלי כהן יבחן את בונל פעם נוספת מול קובלנץ בשבת, ובמידה שירשים הוא עשוי לקבל הצעה לחתום במכבי ת"א.

קשר הקבוצה, ארז מסיקה, העניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון, בו הוא דיבר על החזרה לכושר לאחר הפציעה הקשה שעבר, על המטרות של מכבי העונה וכמובן על אבי נמני. "קודם כל אני מרגיש שאני חוזר לכושר טוב, כמו לפני הפציעה, כמו בעונה בה שיחקנו בליגת האלופות", סיפר מסיקה על עצמו והוסיף, "מבחינה קבוצתית אנחנו מייצגים את מכבי ת"א והשם מדבר בעד עצמו, אנחנו צריכים להביא תארים השנה".

"בשנה שעברה הצוות המקצועי הגיע ואסף את כל מה שנשאר מעונת הגלקטיקוס, והשנה התחזקנו והצעירים התחשלו עוד יותר. אני בטוח שהעונה תהיה טובה יותר מהעונה הקודמת, ומקווה שהקבוצה תרוץ ותתמודד על תארים. אני חושב שהקהל של מכבי זה היתרון הבולט ביותר על פני הקבוצות האחרות, הוא השחקן הנוסף שלנו שדוחף אותנו כל רגע וכל דקה במשחק. אני, כשחקן, מרגיש כוחות אדירים כשהקהל דוחף את הקבוצה. יש לנו גם את אבי נמני, שנותן תמיד את מה שמצפים ממנו במגרש ומחוצה לו. לאף קבוצה אין מנהיג בסדר גודל של נמני שעושה את השחקנים לידו הרבה יותר טובים".

הקבוצה תישאר במירלו עד יום שלישי, אז תמריא לברצלונה ומשם לאנדורה למשחק מול סנטה קולומה במסגרת גביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully