וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: המאמצים נשאו פריבל

13.7.2007 / 17:17

משחק ענק של המגיש ארון פריבל הקנה לת"א ניצחון 0:5 על בית שמש, וגילח את הפער לחצי משחק. פ"ת-נתניה 1:2, מודיעין-רעננה 4:6

ארון פריבל, המגיש בן ה-27 של ת"א לייטנינג, הוא בכלל מורה להיסטוריה. זה לא הפריע לו להגיש פנינה יפהפיה במשחק הצמרת בספורטק מול בית שמש, לנצח 0:5 ולצמק את הפער בין הקבוצות לחצי משחק בלבד. זאת, להזכירכם, לאחר שהבלו סוקס פתחו עם תשעה נצחונות רצופים.

כ-150 צופים הגיעו לספורטק וראו את פריבל מגיש שבעה אינינגים כוחניים עם 11 סטרייקאאוטים. הוא טיגן את שני החובטים האחרונים בסטרייקאאוט, ונחלץ ממצב קשה של בסיסים מלאים ושרוף אחד באינינג השלישי. "אנחנו משחקים כקבוצה וכולם נותנים את הכל", אמר פריבל בסיום. "לא ידעתי שניצחון יביא אותנו למרחק של חצי משחק מהם, פשוט עליתי לגבעה והגשתי". למגיש הגבוה מאזן של 0:4 ו-ERA חולני של של 0.71.

בצד השני עמד רפאל ברגסטרום, ששמר על משחק צמוד ופיגור 2:0 עד לאינינג השישי, בו חבט בריאן לנגבורד פצצה אל מחוץ לגדר, הוסיף שלוש ריצות ללייטנינג וסגר את הסיפור.

פ"ת פיונירס לא מרבה לנצח, אבל היי - גם זה קורה לפעמים. הפיונירס גברו בהומראן דרבי על נתניה 1:2, כדי לזכות בניצחון שני בסך הכל העונה. ריאן קרוטין חבט 3 מ-3 עם דאבל שהשווה ל-1:1 באינינג השישי ושני הומרים שסייעו לנצח בדו קרב. שישה אינינגים למאט קומיטר מפ"ת שבעה ולאנדרו מוראלס מנתניה.

מודיעין מיראקל ממשיכה לנצח, כשהפעם גברה 4:6 על נתניה. ארון לוין סגר יום טוב מאוד של 3 מ-3 עם הומר בן שתי ריצות ושלוש הכנסות רצים. מאט בנט, המגיש של מודיעין, סגר משחק מלא וטיגן 10 חובטים.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 3:11
2. תל אביב לייטנינג 3:10
3. מודיעין מיראקל 5:8
4. נתניה טייגרס 7:4
5. רעננה אקספרס 10:5
6. פ"ת פיונירס 12:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully