וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולה סוף סוף בדרך ל-NBA

13.7.2007 / 12:10

הזכויות על הארגנטינאי של טאו ויטוריה נרכשו על ידי יוסטון, שלהוטה להחתימו. חמש נקודות בעשר דקות לליאור אליהו בליגת הקיץ

סיכוייו של ליאור אליהו ללבוש את מדי יוסטון בעונה הקרובה קטנו הלילה עוד יותר. הרוקטס ערכו, על פי דיווחים בטקסס, טרייד עם סן אנטוניו, בו קיבלו את ג'קי באטלר, פורוורד-סנטר צעיר שעתיד לתפוס מקום ברוטציה של הקבוצה. יחד עם באטלר שלחו הספרס ליוסטון גם את הזכויות על לואיס סקולה, שחקנה של טאו ויטוריה.

סקולה נבחר על ידי הספרס בבחירה ה-56 בדראפט 2002, אבל לא שיחק מעולם במדי הקבוצה. סקולה אמור היה להמשיך גם בעונה הבאה בטאו, אבל כעת נדמה שההתעניינות הגדולה של הרוקטס עשויה לפתות אותו לקפוץ סוף סוף למים. דריל מורי, הג'נרל מנג'ר של יוסטון, הודיע כי הרוקטס "מתכננים להחתים את סקולה". מורי הוסיף כי סקולה "מאוד מעוניין לשחק עבור יוסטון, והוא חדור מוטיבציה לשתף פעולה עם יאו מינג וטרייסי מגריידי".

אם סקולה יחליט לעבור ליוסטון, הוא ייאלץ לשלם בעצמו עבור הפרת חוזהו עם טאו, בסכום שיגיע על פי הדיווחים לשלושה מיליון דולר. חוקי ה-NBA לא מאפשרים לרוקטס להשתתף בתשלום בסכום הגדול מחצי מיליון דולר, כך שלארגנטינאי הכבר לא כל כך צעיר (27) יש גם החלטה כלכלית לא קלה לפניו.

ביוסטון חיפשו ביממה האחרונה כל פיסת מידע אודות הרכש החדש של הרוקטס, ומי שהתנדב לספר להם עליו היה לא אחר מאשר ליאור אליהו שאמר כי סקולה הוא "הוא בלי ספק אחד הפאואר פורוורדים הכי טובים באירופה. הוא חודר טוב, קולע טוב ויכול לשחק עם הגב לסל ועם הפנים אליו, והוא גם מנהיג".

בתמורה קיבלו הספרס את היווני ואסיליס ספאנוליס (שכמעט בוודאות ישחק בעונה הקרובה באירופה, כשהכיוון הכללי הוא פנאתינייקוס), בחירה עתידית בסיבוב השני של הדראפט וכסף מזומן. אלופת ה-NBA הטרייה הודיעה על הארכת חוזיהם של ז'אק ווהן ומאט בונר, ובימים הקרובים צפוי להצטרף אליהם גם פבריסיו אוברטו.

משחק פושר לאליהו בליגת הקיץ

משחקו השני של ליאור אליהו במדי יוסטון רוקטס בליגת הקיץ של ה-NBA בלאס וגאס לא האיר פנים לפורוורד הישראלי. אליהו שותף לעשר דקות בלבד בהפסד של הרוקטס 98:94 לדאלאס, ורשם 5 נקודות (2 מ-4 מהשדה), ללא ריבאונדים וללא אסיסטים. את הרוקטס הוביל ארון ברוקס, הרכז המסחרר שבחרה יוסטון במקום ה-26 בדראפט האחרון, שסיים עם 28 נקודות. מוריס אייגר הוביל את המאבריקס עם 19. משחקה הבא של יוסטון יתקיים הלילה (בין שישי לשבת) מול וושינגטון.

נציגה השני של מכבי תל אביב בליגת הקיץ בלאס וגאס, דייויד בלות'נטאל, לא בלט אף הוא בניצחון של קבוצתו ממפיס על קליבלנד 76:100. בלות'נטאל סיים עם 5 נקודות (2 מ-7 מהשדה) ו-6 ריבאונדים ב-16 דקות משחק. רודי גיי הוביל את הגריזליס עם 20 נקודות.

נואל פיליקס, שהפציץ 27 נקודות במדי מילווקי אתמול, נרגע וסיים עם 8 בלבד בניצחון של הבאקס 58:72 על ניו אורלינס. טריי סימונס, שחקנה של הפועל גליל עליון, קלע 3 נקודות בניצחון של הניקס 84:96 על סקרמנטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully